וינוד סשאדרי. צילום: יח"צ
וינוד סשאדרי. צילום: יח"צ

טעימה אמיתית מהודו: פסטיבל "הודי אשדודי" יתקיים ביום ראשון

ביום ראשון ה-14.8 תקיים אשדוד את פסטיבל 'הודי אשדודי' כמחווה לקהילת יוצאי הודו ולציבור הרחב ולציון יום עצמאותה ה-75 של הודו. מה מחכה לכם בפסטיבל? מתחם דוכני מזון הודי, תכשיטים, תלבושות, תבלינים ומוצרי בריאות, והרבה מוזיקה הודית

פורסם בתאריך: 11.8.22 19:15

     

ביום ראשון בשבוע הבא, יתקיים במשכן לאומנויות הבמה פסטיבל 'הודי אשדודי' המסורתי, כמחווה ליום עצמאותה ה-75 של הודו ולרגל למעלה מ- 30 שנות יחסי דיפלומטיה בין הודו לישראל.

בעיריית אשדוד החליטו לערוך את הפסטיבל כמחווה לקהילת יוצאי הודו ולציבור הרחב, באמצעות החברה העירונית לתרבות ופנאי, כאשר יחד התגייסו לסייע בהפקה כל העמותות הפועלות לקידום תרבות הודו בישראל.

הפסטיבל יערך כאמור ביום ראשון 14.8.22, תאריך המציין את ערב חגיגות 75 שנה לעצמאות הודו, ויחל בשעה 18:00 בתערוכת המציגה את קהילות הודו בישראל, ויאפשר חוויה ססגונית הכוללת עיצוב מרהיב בסגנון וקונספט בליווי צבעים, ריחות וצלילים האופייניים להודו, עם מתחם דוכני מזון הודי, תכשיטים, תלבושות, תבלינים ומוצרי בריאות.

סוואטי צאודרי. צילום: יח"צ

סוואטי צאודרי. צילום: יח"צ

במהלך הפסטיבל יהיו עמדות של צ'אי מאסלה, חליטות תה, פרחי באך, שמנים ארומטיים ומיני מתיקה הודיים, שישלימו את החוויה ההודית. החל מהשעה 19:30 יחל על במת המשכן לאמנויות הבמה מופע מחווה לאגדות הזמר ההודי – לאטה מנגשקר וקישור קומאר, כאשר את הלהיטים ההודיים והנוסטלגיים ישירו וינוד סשאדרי ולצידו תופיע סוואטי צ'אודרי- כולם נחשבים לזמרים מוכשרים וידועים שהגיעו מהודו.

הלהקה הייצוגית המקומית "נמסטה ישראל-אשדוד", שנוסדה בשנת 2004 על ידי המנהל והכוריאוגרף דויד נגריקר, תופיע עם 40 רקדנים על הבמה, ביניהם ילדים, בריקודים המשלבים את אופי העמים הודו- ישראל .

'נמסטה ישראל אשדוד'. צילום: יח"צ

'נמסטה ישראל אשדוד'. צילום: יח"צ

פסטיבל 'הודי אשדודי' יתקיים כאמור במשכן לאומנויות הבמה באשדוד, בהשתתפות נכבדי העיר, אנשי שגרירות הודו, נציגים ממשרד החוץ, הקהילה ההודית מהארץ ומהודו ובכירים מהמשק.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר