הערכת מצב ליום השלישי של מבצע "עלות השחר" בבאר טוביה. צילום: דוברות באר טוביה
הערכת מצב ליום השלישי של מבצע "עלות השחר" בבאר טוביה. צילום: דוברות באר טוביה

היום השלישי למבצע: המועצה האזורית באר טוביה בהערכת מצב

בהערכת מצב למבצע "עלות השחר" שהתקיימה הבוקר במועצה האזורית באר טוביה, נערכה סקירה עם כוחות הביטחון וראשי המכלולים. צוותי המוקד תוגברו לזמינות מיידית, לא תתקיים קבלת קהל במועצה, ומוסדות החינוך יישארו סגורים

פורסם בתאריך: 7.8.22 10:06

     

המועצה האזורית באר טוביה קיימה הבוקר הערכת מצב ליום השלישי של מבצע "עלות השחר", וערכה סקירה רחבה עם ראשי המכלולים בהשתתפות כוחות הביטחון.

בהחלטת המועצה צוותי המוקד תוגברו לזמינות מיידית. נסגרה קבלת קהל במועצה, למעט פגישות שתואמו מראש ומקרים מיוחדים. על פי החלטת פיקוד העורף נסגרו כל מוסדות החינוך, ובהמשך היום תתכנס ישיבה מיוחדת של צוותי החינוך עם ראש המועצה כדי לתת מענה לימים המבצע הקרובים.

לבקשתו של קב"ט המועצה, יתואם מחפר לזמינות מיידית על מנת לאתר נפלים בהינתן האישור של פיקוד העורף ובמטרה להשמיש את השטחים החקלאים לחזרה מהירה לשגרה.

מערכת כיפת ברזל. צילום: דובר צה"ל

מערכת כיפת ברזל. צילום: דובר צה"ל

צוותי הבטיחות של המועצה ביצעו סקירה רחבה במתקני הביטחון והמוסדות במרחב, ונמצא כי כל המוסדות שמישים ללא יוצא מן הכלל. באשר למקלטים – נמצאו מקלטים שאינם שמישים, ובפרט מקלט ספציפי במושב עזריקם אשר נסגר ונאסר לשימוש, פרטים נוספים לגביו יימסרו בהמשך. בנוגע לתלונות שנמסרו על אי תקינות צופרים-בוצעה סקירה היקפית ונמצא כי כולם תקינים. ככל הנראה מדובר באיטום פרטי בבתים אשר מונע שמיעה תקינה של ההתראות. על פי כן, מתבקשים כל תושבי המועצה אשר שוהים בביתם, להוריד את האפליקציה של פיקוד העורף ולהתעדכן.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




 

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר