משבר במערכת החינוך. צילום: דוד בכר
משבר במערכת החינוך. צילום: דוד בכר

"ראוי היה לזמן ישיבת מועצה מיוחדת": חבר המועצה אופיר לסרי לראש עיריית אשדוד

על רקע המשבר במערכת החינוך, חבר המועצה אופיר לסרי שלח שאילתא נוספת לראש עיריית אשדוד יחיאל לסרי, בבקשה לקבל נתונים מדויקים על ההיערכות לשנת הלימודים הקרבה

פורסם בתאריך: 2.8.22 14:23

     

פתיחת שנת הלימודים קרבה, ועל רקע המשבר במערכת החינוך ושביתת המורים המתוכננת, חבר מועצת העיר אופיר לסרי שלח שאילתא לראש עיריית אשדוד בבקשה לקבל פרטים מדויקים על מצב מערכת החינוך באשדוד.

כזכור, בשבועות האחרונים שלח אופיר לסרי מספר שאילות בנושא מערכת החינוך, על מנת להבין את הנושא ולטפל בו לעומק. משלא ענתה העירייה לשאלותיו במפורט, שלח השבוע מכתב נוסף, בבקשה לקבל פרטים נוספים אודות המצב.

בשאילתא כתב לסרי- האם קיים מחסור במורים? במידה וכן, כמה בדיוק, לאלו מקצועות, לאלו שכבות גיל. בהקשר זה ביקש לסרי לברר מה הפעילויות שעושה העירייה על מנת לטפל בזאת.

כמו כן ביקש לסרי פירוט על ההיערכות של העירייה בהקשר של החינוך המיוחד. האם קיים מחסור בעובדי הוראה בחינוך המיוחד או צוותי הוראה ייעודיים?

חבר המועצה עו"ד אופיר לסרי. צילום: פוטו רפי

חבר המועצה עו"ד אופיר לסרי. צילום: פוטו רפי

לסרי ביקש לדעת מהם התקציבים שהשקיעה העירייה במוסדות ובמבני החינוך בנושא שיפוצים, וביקש פילוח מדויק לפי בתי ספר ומגזרים, בשנים 2019-2022.

לסיכום כתב לסרי "דומני כי מול אתגרי החינוך העומדים בפני המערכת, ראוי היה לזמן ישיבת מועצה מיוחדת, בנושא היערכות העיר אשדוד לפתיחת שנת הלימודים תשפ"ג, וככל שתורה כך, ייטב".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר