דלק. צילום אילוסטרציה: freepik.com
דלק. צילום אילוסטרציה: freepik.com

לא 8 ש"ח ואפילו לא 7 ש"ח: מחירי הדלק יירדו הלילה בחדות

לאחר חודשים של עליות מחירי הדלק, הפעם נרשמה ירידה חדה של 1.5 לכל ליטר וזה יתחיל החל מהלילה

פורסם בתאריך: 31.7.22 12:48

     

משרד האנרגיה הודיע היום על עדכון מחירי הדלק לחודש אוגוסט 2022 ולפיו המחיר המרבי לליטר בנזין 95 אוקטן נטול עופרת לצרכן בתחנה בשירות עצמי (כולל מע"מ) לא יעלה על 6.58 ש"ח לליטר, ירידה של 1.5 ש"ח מחודש קודם.

תוספת בעד שירות מלא תעמוד על 21 אגורות לליטר (כולל מע"מ), ללא שינוי מחודש קודם. המחיר יתעדכן בחצות הלילה בין ראשון לשני.

"הירידה שנרשמה במחירי הבנזין החודש, הינה הירידה החדה ביותר בישראל בחודש אחד", מסר חן בר יוסף, מנהל מינהל הדלק והגז במשרד האנרגיה, "הירידה הקודמת, בהיקף של שקל, הייתה בראשית הקורונה באפריל 2020. כמו כן, ירידה של 86 אגורות הייתה ב'משבר הסאבפריים' בשנת 2008. הסיבות המרכזיות לירידה הן קודם כל הפחתה במיסים, אשר נובעת מההחלטה על ירידה במס הבלו וירידה בהתאמה של מרכיבי המע"מ. כל אלו ירדו רק בחודש אוגוסט ויעלו חזרה בתחילת ספטמבר. הירידה במחיר הבנזין עצמו נמשכת לאורך כל החודש במחירי ובמוצרי הדלק בעולם. הירידה במחירי הבנזין הייתה המשמעותית ביותר ונובעת בין השאר מחששות בשווקים ממיתון והאטה בכלכלה העולמית, גם בגלל העלאות ריבית של הבנקים המרכזיים בעולם, בעקבות עליית מחירים וזינוק באינפלציה העולמית".

היכנסו לעמוד מחירי הדלק באתר המשרד, בו ניתן למצוא בקלות רבה השוואות של מחירי הדלק לחודשים קודמים, מחירים היסטוריים ועוד http://ow.ly/X98J50AjLiS


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר