נונו. כוכבת ויראלית עולה, תופיע בגן יבנה. צילום: עמית סליקטר
נונו. כוכבת ויראלית עולה, תופיע בגן יבנה. צילום: עמית סליקטר

אתם פה? הזמרת נונו, עברי לידר ושרית חדד מגיעים לפסטיבל אתנחתא בגן יבנה

פסטיבל אתנחתא השישי, יוצא לדרך בגן יבנה, עם הופעות ענק של המוזיקאים הכי מושמעים בישראל. ראש המועצה דרור אהרון: "אנחנו ממשיכים להביא לגן יבנה את כל האמנים הגדולים בישראל ולבסס את עצמנו כרשות המובילה באיזור בנושא התרבות"

פורסם בתאריך: 25.7.22 23:58

     

אירוע סגירת הקיץ בגן יבנה צפוי להיות השנה מוצלח במיוחד. פסטיבל 'אתנחתא' יתקיים זו השנה השישית ממש לפני שהקיץ נגמר ויכלול שלושה ימים של הופעות וחגיגות במחירים מסובסדים לתושבי היישוב.

הפסטיבל יתקיים השנה במשך 3 ימים. במוצאי השבת (27.8) יתקיים אירוע פתיחה חינמי ללא עלות בחניה של מרכזון הרצל בשעה 21:30 בהפקה מקורית, 'מבנאי עד בנאי', מסע מוזיקלי בעקבות המשפחה הכי מוזיקלית בישראל.

עברי לידר, יופיע בפסטיבל אתנחתא בגן יבנה. צילום: אלון לוין

עברי לידר, יופיע בפסטיבל אתנחתא בגן יבנה. צילום: אלון לוין

ביום ראשון (28.8), יתקיימו בדשא הגדול במכבים שתי הופעות ענק בערב אחד, ובמחיר מסובסד עבור תושבי גן יבנה (50 שקלים). 'נונו' הכוכבת הויראלית הכי חזקה בישראל והבטחה מוזיקלית גדולה תגיע להשיק את אלבום הבכורה שלה, ומיד אחריה יעלה לבמה אחד האמנים הגדולים בישראל במופע מחשמל וענק היישר מהיכל מנורה – עברי לידר. ביום שני (29.8), שרית חדד תעלה על הבמה לערב נוסף של להיטים ולחגיגה ענקית.

שרית חדד מגיעה להופיע בגן יבנה. צילום: יריב פיין

שרית חדד מגיעה להופיע בגן יבנה. צילום: יריב פיין

גם השנה, מתנ"ס גן יבנה יעמיד לרשות התושבים הסדרי הסעות (שאטלים) שיצאו מרחבי היישוב. זמני השאטלים והמיקומים, יחד עם הסדרי חניה וסגירת רחובות יפורסמו על ידי מתנ"ס גן יבנה בימים הקרובים.

"אנחנו ממשיכים להביא לגן יבנה את כל האמנים הגדולים בישראל ולבסס את עצמנו כרשות המובילה באיזור בנושא התרבות", אמר ראש המועצה, דרור אהרון. "עבדנו קשה, יחד עם מחזיק תיק התרבות אילן רביבו, הנהלת המתנ"ס, המחלקה לתרבות ואירועים והעובדים יצרנו פעילות תוססת ומגוונת לבני כל הגילאים. אני שמח וגאה לבשר שגם השנה נקיים את פסטיבל 'אתנחתא', פסטיבל הדגל של המועצה, ונעשה זאת בסבסוד של המועצה כך שהמופעים יהיו שווים לכל כיס".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר