מתנדבי עמותת ידידים שחילצו את התינוקת. צילום: עמותת ידידים
מתנדבי עמותת ידידים שחילצו את התינוקת. צילום: עמותת ידידים

"סיפוק שאין כמוהו": מתנדב עמותת ידידים חילץ תינוקת מרכב באשדוד

שיחה שהתקבלה במוקד ידידים על תינוקת שננעלה בשגגה ברכב הוריה, הגיעה אל מתנדב העמותה שהיה בקרבת מקום. "עזבתי הכל והגעתי למקום"

פורסם בתאריך: 30.6.22 12:34

     

ביום שלישי השבוע התקבלה שיחה במוקד עמותת ידידים בעקבות תינוקת שננעלה ברכב הוריה בשגגה. השיחה הגיעה אל מתנדבי העמותה, שהיו בקרבת מקום והגיעו מיד. אחד המתנדבים, דניאל יצחקי, היה במהלך קניות במתחם הסטאר סנטר באשדוד. "ראיתי שמיקום הקריאה הוא 50 מטר ממני, עזבתי הכל והגעתי למקום", סיפר.

אין ספק שזהו אחד מהרגעים המלחיצים עבור כל הורה, ומתנדבי עמותת ידידים הגיעו במהרה למקום מתוך הבנה שמדובר באירוע חירום. דניאל יצחקי הגיע יחד עם מתנדב נוסף שקיבל את הקריאה- חיים אדרי, שניהם מתנדבי סניף אשדוד. יחד הם מצאו את הכתובת המדויקת, ובאמצעות ציוד חילוץ שנמצא ברשותם, הם חילצו את התינוקת בשלום מבלי לגרום נזק לרכב.

דניאל, איש קבע לקראת שחרור, סיפר על החילוץ: "הרכב היה מונע וללא קושי פתחתי במהירות את הדלת והוצאתי את התינוקת לידי הוריה, שהיו מופתעים ממהירות ההגעה והחילוץ. אין לתאר את התחושה, סיפוק שאין כמוהו. שמח שנפלה לי הזכות להיות שייך לארגון שמעניק כל כך הרבה נתינה ואהבה", סיפר. "הסברתי להורים שהמטרה שלנו להגיע ולחלץ ללא גרימת נזק מהר ככל האפשר. הם אמרו תודה ענקית לארגון לכל אחד ואחת אשר לוקחים חלק בפעילות".

בידידים שבים וקוראים להורים לשאת עליהם את המפתח בכל כניסה ויציאה מהרכב, ובמקרה נעילה יש ליצור קשר מיידי עם מוקד ידידים 1230 ללא כוכבית".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




 

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר