נשות הקהילה האתיופית בקורס מנהיגות. צילום: אהובה עמרם
נשות הקהילה האתיופית בקורס מנהיגות. צילום: אהובה עמרם

עוד תשמעו אותן: 25 נשים מאשדוד בקורס מנהיגות ייחודי

יוזמה משותפת של המשרד לקידום מעמד האישה ועמותת כ"ן (כח נשים), מרכז אדוה ותכנית מפי (MEPI) האמריקאית, יצרה פרויקט מיוחד להכשרה והעצמת מנהיגות בקרב נשים בקהילה האתיופית

פורסם בתאריך: 27.6.22 22:01

     

קורס מנהיגות ייחודי נפתח השבוע עבור נשות הקהילה האתיופית באשדוד. הקורס שנקרא "השמיעי את קולך" נפתח במטרה להכשיר מנהיגות נשית בקהילה האתיופית.

לקורס נבחרו 25 נשים שיעברו מפגשים מקצועיים, במהלכם יצוידו בארגז כלים וידע שיאפשרו להן להשפיע ולהעצים את נשות הקהילה. "מדובר בסדרה בת 15 מפגשים, כל מפגש בן 4 שעות, בו יינתנו הרצאות, מפגשים עם מנהיגות, שיח ודיון בנושאים שונים, פיתוח כישורי מנהיגות, רכישת ידע ויכולות, והגדלת כוח השפעתן ומעורבותן במרחב הציבורי", אומרת גב' אהובה עמרם, יועצת ראש העיר לקידום מעמד האישה.

נשות הקהילה האתיופית בקורס מנהיגות. צילום: אהובה עמרם

נשות הקהילה האתיופית בקורס מנהיגות. צילום: אהובה עמרם

ההחלטה לקיים קורס מנהיגות לנשים בקהילה האתיופית, נולד בעקבות זיהוי הצורך בפיתוח יכולת השפעה לנשים בכל הקהילות בעיר, בעידוד ותמיכה של נשים המעוניינות להשתלב ולהיות חלק ממוקדי ההשפעה על המרחב הציבורי. במסגרת התכנית הרחבה לשילוב נשים בכלל, מתקיים הקורס להכשרת נשים מהקהילה האתיופית שתוכלנה להשפיע בקהילותיהן.

במפגש הראשון, גב' עמרם בירכה את הנשים הנרגשות והדגישה את החשיבות בקידום תכניות ההכשרה לפיתוח מנהיגות, מעורבות ועשייה קהילתית וציבורית בעיר. עמרם הודתה לכל מי שמסייע בהצלחת הקורס: לראש מינהל משאבי אנוש בעיריית אשדוד גב' מירב שרת, שסיפרה על אפשרויות התעסוקה בעירייה ועל המכרזים השוויוניים הפתוחים למעשה לכלל התושבים. לסיו"ר עמותת כ"ן גב' אורית רשפי, שהגיעה מהרצליה במיוחד עבור פתיחת הקורס, ודיברה על הפעילות וההצלחה בהגדלת אחוז הנשים בכל מוקדי קבלת ההחלטות. למנחת קבוצות גב' וטרויה יפית מלקו, שסייעה בארגון הקבוצה וציינה את הצורך החשוב בקידום נשים מהקהילות המגוונות בעיר, והכשרתן לעשייה ומעורבות בקהילה.

עמרם סיכמה את המפגש וציינה כי "העלאת המודעות לשוויון מגדרי, קידום וחיזוק נשים בעיר, הוא מהנושאים המרכזיים אותם אני מקדמת, כחלק מחזון ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי לעיר שוויונית. אני מאמינה כי שילוב נשים בעשייה העירונית ובתפקידי מפתח בקהילה, תורמים לעיר שוויונית וחזקה".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר