הנחש בבית המשפחה

אשדוד: נערה בת 16 הוכשה על ידי נחש צפע בביתה באמצע הלילה

הנערה הובהלה לבית החולים הציבורי אסותא אשדוד ושם אומרים כי הפינוי המהיר לבית החולים לצד זיהוי הנחש "מנע הידרדרות אפשרית במצב ועל כך יש לשבח את ההורים שפעלו בקור רוח"

פורסם בתאריך: 23.6.22 14:15

     

ליאור שבמנאו בת 16 תושבת העיר אשדוד התקבלה בטיפול נמרץ ביה"ח הציבורי אסותא אשדוד לאחר שהוכשה על ידי נחש צפע בליל יום שלישי האחרון. ליאור מתגוררת באחת השכונות הדרומיות של העיר אשדוד סמוך לדיונות ומהם יש להניח הגיע הנחש לביתה.

"ביום שלישי בלילה, ליאור יצאה מחדרה לכיוון המקלחת וככל הנראה דרכה על הנחש ששהה בפינת המסדרון", מספר אלי שבמנאו אביה של ליאור, "ראשית, היה חשוב לי לתעד את הנחש ובמידת האפשר לבודד אותו. התברר שמדובר בנחש צפע ולכן פינינו אותה מיידית לאסותא עם תמונת הנחש. למזלנו הרב, ליאור החלה לקבל את טיפול האנטיוונום כחצי שעה לאחר ההכשה זאת הודות לצוות הרפואי שקיבל אותה ופעל במהירות לאבחן ולתת את הטיפול המתאים. אני רוצה להודות לצוות הרפואי בביה"ח הציבורי אסותא אשדוד על טיפול מהיר ומקצועי. צוות שעוטף ודואג לנו לכל אורך הדרך".

הרגל של ליאור לאחר ההכשה

ד"ר אביעד רוזנברג טיפול נמרץ ילדים: "ליאור התקבלה לביה"ח לאחר הכשת נחש, לאור התקדמות מהירה בתגובה המקומית ולאחר התייעצות עם פרופ' גלטשטיין היועץ לטוקסיקולוגיה, התחלנו במתן נסיוב כנגד ארס נחש צפע, לשמחתנו מנענו את התדרדרות מצבה והופעת תופעות סיסטמיות".

הצילום שסייע בזיהוי הנחש

ד"ר רוזנברג משבח את ההורים וליאור על תגובתם המהירה לאירוע ושמירתם על קור רוח. "אם הפינוי היה מתעכב ולא היה זיהוי ע"י תמונה של הנחש, סביר להניח שהמצב היה הרבה יותר מורכב".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר