אורנה אוחנה
אורנה אוחנה

עובדים מהלב: הכירו את אורנה אוחנה מעיריית אשדוד

בתור סייעת אישית של תלמידים על הרצף האוטיסטי, אורנה אוחנה מתרגשת במיוחד כשהיא רואה אותם מגיעים להישגים מכובדים וכובשים פסגות בחייהם. ולמרות השנים שעוברות הם עדיין שומרים עמה על קשר

פורסם בתאריך: 14.6.22 13:44

     

ספרי על עצמך.
בת 53, נשואה + 4 וסבתא של יונתן. סייעת אישית, מטעם מינהל החינוך, לתלמידים המאובחנים בתסמונת pdd, בטווח גילאי חטיבת ביניים וחטיבה עליונה במקיף א'.

כמה מילים על תפקידך ועל מקום העבודה.
התפקיד שלי מחייב, סבלנות והכלה, שכן רובם עם בעיות לימודיות ורגשיות. במהלך שנותיי כסייעת עמדה לנגד עיניי הצלחתם של הילדים בלימודים והגשמת חלומותיהם העתידיים. תודה לאל שזכיתי לראות תלמידים שהגיעו להישגים מכובדים ולמשרות מכובדות בתחום ההייטק והנדסה, ועד היום, למרות סיום לימודיהם לפני שנים, הם שומרים עמי על קשר. תחביביי הם: ים, טבע, משפחה, טיולים.

למי מחברייך לעבודה היית מפרגנת ולמה?
אני בהחלט אשמח לפרגן ליעל עמר, מזכירת המורים אצלנו, כי היא אישה עם ראש גדול, מקצועית בהמון תחומים, בעלת נתינה ודואגת לטובתם של המורים ולטובת כל עובדי המנהלה.

מקיף א׳ אשדוד. צילום: מקיף א׳

ומה המנהלים של אורנה אומרים עליה?
הדס בן שושן, מנהלת בית הספר: "אורנה עובדת מסורה ואחראית ברמה יוצאת דופן. רואה שליחות בעבודתה כסייעת לילדים עם צרכים, מתנהלת בנועם הליכות, ברוגע ובסבר פנים יפות. אורנה נרתמת לסייע מתוך רצון כנה, רואה עצמה חלק מקהילת בית הספר הרבה מעבר להגדרת התפקיד הפורמלית שלה. היא השתלבה באופן מיטבי בצוות בית הספר, לרבות השתתפות באירועים חברתיים ומשפחתיים, ועם התפרצות מגפת קורונה לקחה חלק פעיל יחד עם צוות בית הספר, בכל פעילות התנדבותית בקהילה וגם היום ממשיכה בכך".

פטריק אביטל, המנהלן: "אני מוצא חובה נעימה לשבח את עבודתה של הסייעת אורנה אוחנה, אשר עושה את עבודתה במקצועיות, יעילות ואדיבות הראויים להערכה. מעבר להגדרת תפקידה (מבוצעת באופן פלאי וקוצרת רק שבחים), אורנה יוזמת, שואלת ומנסה בכל דרך לעזור בכל נושא. תמיד מתנדבת ראשונה והכל עם המון רצון של נתינה ואכפתיות למערכת הבית ספרית. אני מברך על היוזמה אשר ממקדת קרן אור על עובדת ראויה שלא תמיד מקבלת מילות שבח ולמרות זאת החיוך לא מש מפניה".


בשיתוף עיריית אשדוד


 

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר