נמל אשדוד. צילום: אבי רוקח
נמל אשדוד. צילום: אבי רוקח

מונה ממלא מקום למנכ"ל נמל אשדוד וכן מונו סמנכ"לים חדשים

פורסם בתאריך: 12.6.22 14:55

     

ימים ספורים לאחר התפטרותו של משה (שיקו) ז'אנה מתפקיד מנכ"ל נמל אשדוד מונו הבוקר מספר מינויים חדשים בנמל אשדוד.

כממלא מקום מנכ"ל נמל אשדוד, מונה הבוקר אלי בר יוסף שכיהן במשך 12 השנים האחרונות כסמנכ"ל לקוחות בנמל אשדוד. כמו כן, אישר הבוקר דירקטוריון הנמל את הקמתה של ועדת איתור למינוי מנכ"ל חדש לנמל אשדוד. בראש הועדה תעמוד יו"ר הדירקטוריון אורנה הוזמן בכור.

אלי בר יוסף. צילום: פבל

ז'אנה, כך על פי החלטת הדירקטוריון, אמור לסיים את תפקידו בסוף החודש הזה.

כזכור, ז'אנה הודיע על התפטרותו בישיבת דירקטוריון לפני 4 ימים, אך קשה לומר כי הדבר הפתיע את חברי הדירקטוריון, זאת מאחר ורק לאחרונה, ב-26 במאי קיבל הדירקטוריון החלטה "לבחון" את העסקתו בחברה וזאת לאור הפקקים הרבים והארוכים בנמל, הציוד התקול ותאונות הבטיחות הרבות בנמל. זאת כאשר ברקע לדברים ישנה המתיחות בינו לבין יו"ר הדירקטוריון אורנה הוזמן בכור, רק החמירה ככל שעבר הזמן וכך גם הביקורת שלה כלפיו.

גורמים בנמל אשדוד מציינים כי התנהלותו של ז'אנה הביאה לכך שרק בשנה האחרונה עזבו את הנהלת הנמל שלושה סמנכ"לים. לאור זאת, לפני מספר ימים, אישר דירקטוריון נמל אשדוד את מינויו של סמנכ"ל הכספים דניאל סמידוברסקי – לשעבר ראש אגף הכספים בדרג סמנכ"ל בבנק איגוד. עוד אישר הדירקטוריון את מינויו של יגאל מקדשי לשעבר סמנכ"ל התפעול בטנא נגה ומנהל התפעול בחברת סלטי שמיר לתפקיד סמנכ"ל התפעול בנמל אשדוד.

יו"ר דירקטוריון חברת נמל אשדוד, אורנה הוזמן בכור. צילום: רונן אקרמן

במכתב ההתפטרות שלו האשים ז'נה את הוזמן והדירקטוריון בכך שדווקא הם פגעו בעבודתו, "בשנה האחרונה, וביתר שאת בחודשים האחרונים, היכולת שלי לבצע את תפקידי כמנכ"ל נמל אשדוד נהפכה לבלתי אפשרית. התנהלות הדירקטוריון ויושבת הראש בפרט לא מאפשרים לי כמנכ"ל הנמל לבצע את עבודתי ולהוביל את הנמל לקראת התחרות שבפתח…. דירקטוריון החברה אשר תפקידו להתוות את מדיניות החברה ולפקח על ביצועה, עוסק באופן תדיר בסוגיות ניהוליות של הנמל, מרבית הדיונים בישיבות אינם עוסקים בקידום מדיניות, הכנת הנמל לקראת התחרות והמאמץ לקיצור התור התפעולי. תהליכי קבל ההחלטות משופעים מאינטרסים לא עניינים, זרים, לצד זלזול בדרג המקצועי של הנהלת הנמל אשר הביאו בחודשים האחרונים לעזיבה של מרבים הסמנכ"לים", כתב ז'אנה במכתב.

"דירקטוריון נמל אשדוד פועל במרץ בשביל לחזק את השדרה הניהולית בנמל אשדוד כך שיוכל לעמוד באתגרים ובתחרות הצפויה עם פתיחת הנמלים החדשים", נמסר.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר