חדר בריחה במגמת מדעים
חדר בריחה במגמת מדעים

פצצה בבית הספר? כך אותגרו תלמידי מגמת כימיה בגן יבנה

צוות מגמת כימיה החליט לאתגר ולרתק את תלמידי מגמת כימיה באמצעות משחק חדר בריחה, המדמה פצצה בבית הספר

פורסם בתאריך: 9.6.22 20:04

     

בית הספר אורט על שם יצחק רבין בגן יבנה החליט על פעילות לא שגרתית אך מרתקת, לתלמידי מגמת כימיה.

חדר בריחה הינו משחק פופולרי ומאתגר המצריך חשיבה מחוץ לקופסא. צוות המגמה רצה ליצור עניין בקרב התלמידים ולעשות עימם פעילות לימודית לא שגרתית, ומצא דרך מרתקת לאתגר את התלמידים, בסיוע כל צוות כימיה והלבורנטית שסייעו בהכנת הניסויים ותרמו להצלחת היום.

"במשחק נכנסים לחדר, ללא כל ידיעה מה יש בו, ונדרשים לצאת ממנו בעזרת משימות הדורשות: ידע וחשיבה". מספרת רחל יבניאלי מורה בצוות. "לקראת סיום השנה, במסגרת צוות כימיה שכולל אותי יחד עם המורות ליטל פלד וחן דנינו, החלטנו לאתגר את התלמידים בשכבת כיתות י' בחדר בריחה מיוחד במינו בנושא כימיה" הוסיפה.

חדר בריחה במגמת מדעים

חדר בריחה במגמת מדעים

המשימה הייתה להציל את בית הספר מ"ארבע פצצות" שהיו מתפוצצות במעבדת בית הספר. "תלמידי השכבה העידו במילים ובעיניים בורקות שהיה ממש כיף וגם לנו לצוות, היה מאתגר לראותם מתמודדים עם אתגרי ידע וחשיבה ומצליחים ל"הציל "את בית הספר מארבעת ה"פצצות" שהיו במעבדה", סיכמה המורה רחל.

מנהלת בית הספר, מרי שפונט: "אני מברכת על כל יוזמה של צוותי המורים בבית הספר להפוך את חווית הלמידה למרתקת ומשמעותית יותר עבור תלמידנו. נהניתי מאוד לשמוע את תגובות התלמידים האוהדות לרעיון המקורי. יישר כוח לצוות כימיה ולגברת רחלי יבניאלי וכל השותפים לעשייה המבורכת".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר