החוקרים בזירת האירוע. צילום: דוברות המשטרה
החוקרים בזירת האירוע. צילום: דוברות המשטרה

בגלל ויכוח על בושם גנוב: רצחו בדקירות מספריים בפארק באשדוד

חיים ממן ויצחק צ'צ'שוילי נאשמים כי רצחו את נור קשקוש באמצעות מספריים, זאת בשל ויכוח על בעלות על בשמים שנגנבו מהסופר פארם בסטאר סנטר

פורסם בתאריך: 30.5.22 14:49

     

פרקליטות מחוז דרום (פלילי) הגישה לפני זמן קצר לבית המשפט המחוזי בב"ש כתב אישום נגד חיים ממן ויצחק צ'צ'שוילי בגין רצח בנסיבות מחמירות של נור קשקוש (24) ב"גן הלוחמים" באשדוד לפני כחודש.

בין ממן ובין נור קשקוש, ישנה היכרות קודמת, ב-22 באפריל בשעות הערב, נכנסו ממן וקשקוש לחנות סופר פארם במרכז סטאר סנטר באשדוד, וקשקוש גנב משם שני בשמים בשווי של 600 ש"ח. לאחר יציאתם מהחנות הם החלו להתווכח על הבעלות בבשמים, עד שהגיעו סמוך למרכזון ברובע ב' שם התלהט הוויכוח והפך לקטטת אגרופים ובעיטות. במהלך הקטטה ריסס קשקוש את ממן בגז פלפל ונמלט לגן הלוחמים הסמוך.

זירת האירוע. צילום: תיעוד מבצעי מד"א

זירת האירוע. צילום: תיעוד מבצעי מד"א

לאחר מכן נכנס ממן לגן וראה שם את קשקוש והתקשר לחברו יצחק צ'צ'שוילי שעבד בחנות שווארמה בקרבת מקום ועדכן אותו בקטטה. צצ'שוילי עזב את העבודה בחופזה, הלך לביתו של ממן ברחוב הרב קוק, הביא מספריים ונתן אותם לממן. הם הלכו לגן בו שהה קשקוש, שם תקף אותו ממן עם המספריים, קשקוש החל לברוח, אך הם רדפו אחריו.

אחרים שהיו במקום והבחינו במעשים, ניסו להרגיע את השניים וביקשו מהם שיחדלו לריב. במהלך מנוסתו ניסה קשקוש להרחיק את השניים ממנו, בכך שיידה מספר אבנים לעברם, אך הם המשיכו להתקדם לעברו עד שהשיגו אותו, ואז ממן התנפל על קשקוש במקום כשהוא דוקר אותו עם המספריים. קשקוש החליק ונפל על הקרקע ובעודו שרוע על האדמה, הורה ממן לצ'צ'שוילי להתיישב על קשקוש. הוא עשה זאת, החזיק את ידיו וריתק אותו אל הקרקע. גם ממן בעצמו התיישב עליו בפלג גופו התחתון וכך לא יכול היה קשקוש לזוז.

בעודם יושבים עליו, הם דקרו אותו באמצעות המספריים מספר פעמים, תוך שהוא מתחנן אליהם שיפסיקו ואמר להם שהם הורגים אותו. אחרים שהיו במקום, ביקשו מהם להפסיק בטרם יהרגו אותו, אך הם לא חדלו ממעשיהם, בכוונה לגרום למותו. לאחר מכן, הם נמלטו מהמקום עם המספריים והותירו את קשקוש במקום כשהוא מדמם דימום נרחב מפצעיו.

הפצוע מפונה מהזירה. צילום: דוברות ארגון הצלה

הפצוע מפונה מהזירה. צילום: דוברות ארגון הצלה

קשקוש ביקש עזרה, ואדם שהיה במקום התקשר לשירותי ההצלה. כונני איחוד והצלה וגם מד"א הגיעו למקום, והמנוח פונה כשהוא מחוסר הכרה לבית החולים אסותא, במהלך הנסיעה החלו להנשימו, בהגיעו לבית החולים נותר המנוח חסר הכרה ולאחר מכן מצבו התדרדר עוד יותר ומאמצי ההחייאה וההצלה בבית החולים לא צלחו והוא מת מפצעיו.

מיד לאחר האירוע הטיל מפקד מרחב לכיש, ניצב משנה ברק מרדכי, את החקירה על ימ"ר לכיש, שהובילה יחד עם תחנת אשדוד לאיתור זהותם של החשודים ברצח. בהמשך הצליחו חוקרי המשטרה לאתר את המספריים שבאמצעותם בוצע הרצח בביתו של אחד החשודים.

הפרקליטות מבקשת לעצור את הנאשמים עד לתום ההליכים המשפטיים נגדם. בבקשת המעצר צוין, כי הנאשמים, בשל עניין של מה בכך, גרמו למותו של אדם צעיר באכזריות ובאלימות קשה.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר