מאור ישילירמק. צילום: ההתאחדות לכדורגל בישראל
מאור ישילירמק. צילום: ההתאחדות לכדורגל בישראל

"אני גאה לייצג את המדינה": מאור ישילירמק מאשדוד מתכונן לאליפות אירופה בכדורגל

אליפות אירופה בכדורגל לנבחרות עד גיל 17 יוצאת לדרך והפעם היא תתקיים בישראל. מי שיוביל את הנבחרת הישראלית הוא הקפטן מאור ישילירמק קפטן, שחקנה של מ.ס אשדוד

פורסם בתאריך: 9.5.22 18:50

     

החל מאמצע חודש מאי יתקיים בישראל אחד הטורנירים היוקרתיים שבעולם הכדורגל – אליפות אירופה לנבחרות עד גיל 17 בכדורגל, שחוזרת להתקיים לאחר שלוש שנות היעדרות בשל מגיפת הקורונה. 16 מהנבחרות הטובות באירופה והכוכבים הבאים של הכדורגל העולמי יגיעו לארץ.

ישראל, כמארחת הטורניר היוקרתי מעפילה באופן אוטומטי לשלב הבתים. הנבחרת תשחק בבית A עם נבחרות איטליה, גרמניה ולוקסמבורג ומשחקה הראשון צפוי להתקיים ב-16 במאי באצטדיון הכדורגל בראשון לציון. נס ציונה, נתניה, רמת גן, לוד וראשון לציון נבחרו לארח את המשחקים באצטדיונים המקומיים.

מאור ישילירמק, בן 16 וחצי, הוא בלם מ.ס אשדוד ומשמש כקפטן נבחרת הנערים של ישראל. מאור כבר הספיק לשחק במדי נבחרת ישראל עד גיל 19, אך כרגע המשימה הגדולה היא הצלחה במשחקי אליפות אירופה הקרובים בישראל. "מה שמניע אותי הוא לתת גאווה למשפחה ולהגיע לרמות הכי גבוהות שיש בכדורגל", אומר ישילירמק.

מאור ישילירמק. צילום: ההתאחדות לכדורגל בישראל

מאור ישילירמק. צילום: ההתאחדות לכדורגל בישראל

הוא מפתיע כשהוא מספר על החלום שלו לשחק במדיה של פנרבחצ'ה הטורקית, קבוצת הכדורגל האהודה עליו בחו"ל: "זה החלום של אבא שלי ושלי ואני מקווה שאגשים אותו, בקרוב".

בנוגע להכנות הנבחרת לטורניר היוקרתי בישראל, הוא אומר כי "חודשים רבים אנו נערכים ומתאמנים לטורניר. הנבחרת יצאה למספר טורנירים בינלאומיים בחו"ל וחזרנו עם הצלחות רבות. אני חש גאווה רבה לייצג את המדינה ולהיות קפטן הנבחרת. מוטלת עלי חובה לשמור על רמה גבוהה כקפטן והדבר תורם לי רבות לכושר המנהיגות על המגרש. אני וכל חבריי לנבחרת מגיעים דרוכים ומוכנים לקראת המשחקים בשלב הבתים של הטורניר. זו הזדמנות מיוחדת ויוצאת דופן לשחק בטורניר החשוב מול הקהל הביתי שלנו וכולי תקווה כי נספק נחת לאוהדים שיגיעו לאצטדיון לעודד אותנו".

זו הפעם השלישית בעשר השנים האחרונות שההתאחדות לכדורגל בישראל זוכה לארח טורניר אירופי חשוב ויוקרתי, לאחר אירוח אליפות אירופה לנבחרות גברים 21U בשנת 2013 וכן אליפות אירופה לנבחרות נשים 19U בשנת 2015. ההתאחדות פועלת בשיתוף פעולה פורה וחיובי עם אופ"א, התאחדות הכדורגל האירופית, ומארגנת טורניר בסטנדרטים גבוהים, על מנת לספק לנבחרות את התנאים הטובים ביותר, ולאוהדים חווית כדורגל מצויינת.

ההתאחדות לכדורגל פועלת על מנת שהקהל הרחב יוכל להגיע לאצטדיונים, ליהנות מכדורגל בינלאומי איכותי ומחווית צפיה מצויינת לכל המשפחה במחיר של 10 ש"ח בלבד לכרטיס. בנוסף, ההתאחדות פועלת בשיתוף פעולה עם ארגון ספיישל אולימפיקס וחברי הארגון בעלי מוגבלויות לוקחים חלק התנדבותי במשחקים, תוך שניתנת להם ההזדמנות לסייע בארגון הטורניר רחב ההיקף והיוקרתי.

ההתאחדות לכדורגל בשיתוף עיריית תל אביב מקימה בשבוע הראשון של הטורניר מתחם "פאן זון" בחופי תל אביב שבו הקהל הרחב יוכל להגיע וליהנות מפעילויות ספורט מגוונות ותחרותיות. בנוסף, בחלק ממשחקי הטורניר ולכל אורכו, יוקמו לצד האצטדיונים המאחרים מתחמי פעילויות ספורט חווייתיות. כחלק משיתופי פעולה שמבצעת ההתאחדות, נוצר קשר עם ארגון ספיישל אולימפיקס והארגון יצוות למשחקי הנבחרת אנשים עם מוגבלויות שייסיעו בהוצאה לדרך של טורניר מקצועי וספורטיבי.

"ההתאחדות לכדורגל בישראל נערכת ופועלת על מנת לספק לנבחרות ולאוהדים טורניר כדורגל מקצועי וספורטיבי ברמה הגבוהה ביותר", מסר יוסי שרעבי, מנכ"ל ההתאחדות לכדורגל בישראל, "להתאחדות יש ניסיון מוכח בארגון אירועים בינלאומיים וגם הפעם נוכיח שישראל היא בחירה מצוינת לקיום הטורניר. במחיר שווה לכל כיס, בואו לצפות במשחקים ולעודד את הנבחרות".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר