חן ז'נו
חן ז'נו

עובדים מהלב: הכירו את חן ז'נו מעיריית אשדוד

במסגרת עבודתה של חן ז'נו כסייעת כיתתית בבית הספר מעלות, היא מסייעת לתלמידים בפעולות לימודיות ופיזיות. לעתים היא נחשפת לסיפורים אישיים לא פשוטים המקשים עליה מעט, אך יחד עם זאת היא רואה בעבודה הזאת זכות גדולה

פורסם בתאריך: 3.5.22 16:36

     

ספרי על עצמך.
מצב משפחתי נשואה + 4 ילדים בגילאים 3-11. משמשת כסייעת כיתתית בבית ספר "מעלות" לחינוך מיוחד מטעם מינהל החינוך בעיריית אשדוד.

כמה מילים על תפקידך ועל מקום העבודה.
במסגרת עבודתי אני מלווה את התלמידים לאורך כל יום הלימודים ומסייעת להם בכל הפעילויות הלימודיות: מפעילויות פשוטות כגון הבאת הציוד הלימודי הנדרש לשיעור ועד לעזרה במשימה הלימודית עצמה ותיווך המשימה על מנת שהתלמיד יצליח לבצעה באופן מיטבי. כמו כן אני מסייעת לתלמידים בפעילויות פיזיות ובהשגחה עליהם: להיכנס בזמן לשיעור, לוודא שמשתתפים בפעילות הבית ספרית, ללוותם לשירותים, לעזור להם להתארגן בלבושם ובהופעתם, ללוות אותם להסעה ובטיולים וכו'.

העבודה מאתגרת מאוד. אני נחשפת לסיפורים אישיים ומשפחתיים של התלמידים ולעתים זו חוויה לא קלה עבורי. כמו כן האינטנסיביות של התפקיד וההכרה בגודל האחריות המוטלת עלי, מהווה אתגר מורכב שמחייב ערנות ותשומת לב תמידיים. יחד עם זאת אני רואה זאת כזכות לעבוד עם התלמידים המקסימים הללו.

עיריית אשדוד

עיריית אשדוד

משהו אישי – תחביב מיוחד.
אני אוהבת את הפעילות החברתית והאווירה השמחה ותמיד משתדלת ליטול חלק במופעים של בית הספר ולארגן את הליווי המוסיקלי. כאשר מתקיים אירוע בבית הספר אני כמובן נרתמת לעזרה בשמחה.

משהו מיוחד שקרה לך בעבודה.
התחושה הכללית בבית הספר היא תחושה של משפחה. מרגישים זאת היטב באירועים כמו הכנסת ספר תורה, מסיבות בר מצווה או בת מצווה ואירועים שמחים הנושאים אופי מיוחד. במעמד כזה אני מרגישה את החוויה המשפחתית במלוא העוצמה כאשר כולם דואגים לכולם.

למי מחבריך היית מפרגן ולמה?
אני שמחה לפרגן לסייעות עדן אילוז ושיר אשטמקר, על היותן מסורות, איכפתיות, עובדות עם תלמידים צעירים ומבצעות את עבודתן על הצד הטוב ביותר, מגלות יחס חם לתלמידים ומקדמות אותן. פרגון מיוחד מגיע לחופית נווה, מזכירת בית הספר שמבצעת את עבודתה במקצועיות, סבלנות ומאור פנים, נותנת מענה לכל הפונים אליה בשמחה, דואגת לכלל העובדים ושומרת על זכויותיהם.


בשיתוף עיריית אשדוד


 

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר