זירת התאונה. צילום: דוברות איחוד הצלה

משאית התהפכה על מכוניות, שלושה נהרגו במקום: תאונה קשה בין עזריקם לבאר טוביה

בתאונה שהתרחשה בכביש 3703 נהרגו 3 ועוד מספר פצועים במקום. הכביש נחסם לתנועה מקרית מלאכי ועד בית עזרא

פורסם בתאריך: 3.5.22 15:58

     

לפני זמן קצר התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב לכיש על תאונת דרכים בין משאית למספר כלי רכב במושב במועצה אזורית באר טוביה, כביש 3703 מעזריקם לבאר טוביה.

מסיבה שאינה ברורה, המשאית התפכה על מספר רכבים בזירת התאונה. חובשים ופראמדיקים של מד"א קובעים את מותם של 3 נפגעים בתאונה ומעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח אסותא באשדוד וברזילי באשקלון 6 פצועים בדרגות פציעה שונות.

זירת התאונה. צילום: דוברות איחוד הצלה

זירת התאונה. צילום: דוברות איחוד הצלה

לוחמי האש שהוזעקו למקום החלו בפעולות לחילוץ הלכודים. בשלב זה חולצו ע"י לוחמי האש שלושה לכודים כאשר שניים מהם הרוגים.

יוסי שקל מפקד האירוע מסר: "מדובר בתאונה מורכבת מאוד בה מעורבת משאית ומספר כלי רכב, מחזה קשה מאוד לכל מי שנמצא בזירה. אנו מבצעים הערכת מצב בכדי לחלץ את הלכודים ובשלב זה חילצנו שלושה לכודים בינהם שני הרוגים. לכודים נוספים נמצאים בתוך כלי הרכב שנמחצו מתחת למשאית מבצעים פעולות חילוץ ובסיוע מנוף שיגיע לזירת האירוע לסיוע".

בועז שרון סגן ראש סניף איחוד הצלה בקרית מלאכי מסר: "מדובר בתאונה עם מעורבות ששה כלי רכב ומשאית שהתהפכה. למרבה הצער נקבע מותם של שני גברים ואשה עקב אופי הפציעות הקשות מהן סבלו. כמו כן הענקנו בזירה סיוע למספר נפגעים נוספים במצבים שונים. כוחות הכיבוי פעלו בזירה לחילוץ הלכודים".

החובשים של מד"א אוראל אסולין ומאיר אביבי סיפרו: "מדובר בתאונת דרכים קשה מאוד עם מעורבות משאית שהתהפכה ותחתיה נלכדו 2 רכבים, רכב נוסף שהיה בסמוך ועוד 2 רכבים שהיו בתעלות בצידי הכביש. הגענו למקום בכוחות גדולים ומיד התחלנו בסריקה בזירה על מנת לאתר את כלל הפצועים ולהתחיל בטיפול הרפואי. בסיוע כוחות חירום נוספים חילצנו מאחד הרכבים שהיו בתעלות 2 פצועים, אישה בשנות ה 40 שהייתה מחוסר הכרה ולאחר בדיקות רפואיות נאלצנו לקבוע את מותה וגבר כבן 60 שנפגע באורח קשה הורדם והונשם בשטח ופונה לבית החולים אסותא באשדוד בניידת טיפול נמרץ. מרכב נוסף שהיה בתעלה בצידו השני של הכביש חילצנו 2 נשים כבנות 60 כשהן בהכרה מלאה, הן נבדקו בשטח ופונו גם כן לבי"ח אסותא באשדוד. אישה בת 61 וצעיר בן 22 חולצו מרכב שהיה בסמוך לחלקה האחורי של המשאית כשהם בהכרה וסובלים מחבלות בפלג גופם העליון. הם טופלו בשטח ופונו באמבולנס מד"א לבית החולים ברזילי באשקלון. גבר בשנות ה 30 חולץ מרכב שהיה מתחת לחלקה האחורי של המשאית כשהוא מחוסר הכרה ללא דופק וללא נשימה ולאחר בדיקות רפואיות נקבע מותו. אדם מחוסר הכרה נוסף נלכד ברכב פרטי מתחת לחלקו הקדמי של המשאית . נהג המשאית, גבר כבן 27 שהיה בהכרה מלאה ושכב על הכביש טופל במקום ופונה גם הוא לבית החולים כשמצבו בינוני ויציב".

זירת התאונה. צילום: תיעוד מבצעי כבאות והצלה

זירת התאונה. צילום: תיעוד מבצעי כבאות והצלה

זירת התאונה. צילום: תיעוד מבצעי מד"א

זירת התאונה. צילום: תיעוד מבצעי מד"א

אל בית החולים הציבורי אסותא אשדוד פונו עד כה 4 פצועים. 3 פצועים נוספים פונו לבית החולים ברזילי באשקלון.

בעקבות תאונת הדרכים כביש 3703 (כביש המושבים) נסגר לתנועה בין קריית מלאכי לבית עזרא. ציבור משתמשי הדרך מתבקש להשמע להנחיות השוטרים ולנסוע בדרכים אחרות.

זירת התאונה הקשה. צילום: דודו חן

זירת התאונה הקשה. צילום: דודו חן

עדכונים נוספים בהמשך


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר