זהבה בן ועידן רייכל. צילום: דויד אסייג
זהבה בן ועידן רייכל. צילום: דויד אסייג

זהבה בן אירחה את עידן רייכל במופע ענק וחגיגי באשדוד

פורסם בתאריך: 21.4.22 14:36

     

אמש, מול אלפי צופים נערך המופע החגיגי של זהבה בן בו היא אירחה את תזמורת נצרת ואת הזמר עידן רייכל, את המופע פתח הזמר לירן דנינו. זהבה בן שרה את שיריה המוכרים והאהובים וביצעה יחד עם עידן רייכל את השיר המשותף "אהבה כזו" ושירים נוספים. במופע צפו ראש העירייה ד"ר יחיאל לסרי, ממלא מקומו גבי כנפו וסגנו אלי נכט.

המופע נערך במסגרת פסטיבל תור הזהב באשדוד ונעל שבוע מלא בהופעות מרגשות עם אמנים וזמרים מוכרים ואהובים מהארץ ומחו"ל. פסטיבל תור הזהב חוגג השנה עשור בחגיגה רב תרבותית סוחפת עם שיתופי פעולה ייחודיים, חד פעמיים המשקפים את הפתיחות בתרבות היהודית והישראלית לאורך הדורות.

הקהל במופע באמפי. צילום: דויד אסייג

הקהל במופע באמפי. צילום: דויד אסייג

ראש העירייה וסגניו בקהל. צילום: דויד אסייג

ראש העירייה וסגניו בקהל. צילום: דויד אסייג

עוד נערכו אתמול מופע "לילת אל בסיסה" מופע מוזיקלי עם זמירות תוניסאיות בליווי תזמורת בת 12 נגנים עם הזמר מוחסיין שריף (תוניס) מלווה ביובל טייב בשירים מהקלאסיקה המצרית. מופע ארקדש- חגיגת מוזיקה טורקית "שמס אל עשיא" ליז ממן במופע פיוט וקלאסיקות מבית סבא.

ביום ראשון 24.4 בשעה 16:00 במשכן אשדוד ייערך כנס המימונה האקדמי ה-14 בנושא "מחוברים: יהודים ומוסלמים בין מרוקו לישראל". יתקיים קונצרט חגיגי עם התזמורת האנדלוסית הישראלית-אשדוד עם הסולנים ריימונד אבקסיס ואמיל זריהן. מנצח: רפי ביטון.

מאחורי הארגון, ההפקה וההוצאה לפועל של הפסטיבל עומדים ארט הפקות, המרכז לפיוט ושירה, אגף אירועים של החברה העירונית, החברה העירונית לתרבות ופנאי ואגף האירועים של עיריית אשדוד.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר