קבוצת רוכבי האופניים מכבי אשדוד
קבוצת רוכבי האופניים מכבי אשדוד

בעקבות קריאתו של ד"ר לסרי: מעל 100 תושבים ביקשו להתנדב באבטחה

רק הבוקר קרא ראש עיריית אשדוד לתושבים להתנדב במשימות האבטחה והשמירה הציבוריים וכבר ישנם לא מעט תושבים שהציעו את עצמם. "כוחנו באחדותנו ובערבות ההדדית המאפיינת כל כך את אשדוד", אמר ראש העירייה

פורסם בתאריך: 31.3.22 22:32

     

הבוקר קרא ראש העירייה, ד"ר יחיאל לסרי לתושבי להתנדב ולקחת חלק במשימות הביטחון הרבות בעיר וזאת על רקע גל הפיגועים הגדול שפגע מאוד בתחושת הביטחון הכללית.

"כדי שנוכל להמשיך ולתגבר את הנוכחות בשטח, אני קורא לכל צעירי העיר, משוחררי צה"ל, עובדי משרד הביטחון לשעבר תושבים.ות, להצטרף אלינו למאמץ העירוני להגברת הביטחון האישי של כולנו", אמר ראש העירייה.

עובד עירייה בכניסה לגן ברובע ד', הבוקר

בעקבות הקריאה כבר מעל 100 תושבים ביקשו לבוא ולקחת חלק בסיוע בשמירה במרחב הציבורי העירוני. מנהל השירותים חברתיים ביחד עם אגף הביטחון, יצרו איתם קשר במטרה להציב אותם למשימת השמירה למרחב הציבורי.

בנוסף קבוצת ספורט באשדוד הודיעה כי החל ממחר חברי הקבוצה לוקחים חלק ומשתתפים בשמירה על המרחב הציבורי וביטחון התושבים.

קבוצת רוכבי האופניים מכבי אשדוד

קבוצת רוכבי האופניים מכבי אשדוד

מדובר בקבוצת ספורטאי האופניים מכבי אשדוד שהודיעו הערב על התנדבות והירתמות לסיוע בשמירה על המרחב הציבורי ומעבר לסיורים ביטחוניים רכובים ברחבי העיר: "צו השעה שלנו ושל כל תושבי אשדוד הוא להתגייס למאמץ העירוני לטובת לשמירה על התושבים ועל הביטחון במרחב הציבורי".

בקבוצה קראו לעוד רוכבי אופנים להצטרף למאמץ ולסייע למשטרת אשדוד, העירייה ומתנדבים נוספים שהתגייסו למשימה בימים האחרונים. "אשדוד היא עיר גדולה ויש בה מעל 600 רחובות ושטחים גדולים שדורשים כיסוי. ההתגייסות של כולנו היא החומה ומגדל העירונית בעת הזו".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר