דרור כרמלי
דרור כרמלי

"יש לוודא כי הזכויות נשמרות": דרור כרמלי מונה ליועץ רה"ע אשדוד לענייני נגישות

ראש עירית אשדוד, ד"ר יחיאל לסרי, מינה את דרור כרמלי ליועץ ראש העיר לענייני הנגשה לליקויי ראיה ושמיעה

פורסם בתאריך: 28.3.22 15:51

     

ראש העיר, ד"ר יחיאל לסרי נפגש אתמול עם דרור כרמלי ומינה אותו ליועץ רה"ע לענייני הנגשה לליקויי ראיה ו/או שמיעה. כרמלי, לקוי ראיה בעצמו, הצליח לכבוש פסגות רבות בחייו למרות הלקות שלו.

 

כך למשל הוא השתתף בתחרויות של גלישת גלים ואפילו היה סגן אלוף ישראל. הוא עסוק רבות בספורט, הוא רץ ורוכב וגם טיפס על הרי ההימלאיה. כרמלי ידוע כמי שפועל לקידום הספורט והפעילויות השונות בקרב אנשים עם מגבלה, וכמו כן, פועל למען נגישות ובעצמו מומחה בתחום.

דרור כרמלי וד"ר לסרי. צילום: עיריית אשדוד

דרור כרמלי וד"ר לסרי. צילום: עיריית אשדוד

בפגישה שהתקיימה אתמול בלשכתו של ד"ר לסרי, יחד עם מנכ"ל העירייה, מר אילן בן עדי, הדגיש ראש העירייה את החשיבות בשמירה על זכויותיהם של תושבי העיר עם לקות ראיה ו/או שמיעה.

במעמד זה הכריז ראש העירייה על מינויות של כרמלי לתפקיד, "אני מתכבד למנותך כיועץ ראש העיר לענייני הנגשה לליקויי ראיה ו/או שמיעה", אמר ד"ר לסרי והוסיף: "כמובן שלצידך יהיה מנכ"ל העירייה אילן בן עדי ואני משוכנע כי הניסיון שלך וההיכרות שלך עם המערכות העירוניות יסייעו בידך למלא תפקיד זה בהצלחה רבה. מתוך הכרה במעמדם המיוחד של התושבים עם לקות ראייה ו/או לקות שמיעה, וההבנה כי יש לנו חובה לוודא כי זכויותיהם נשמרות בקפידה , וכי השירותים אותם מעניקה הרשות מותאמים לאוכלוסייה זו".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר