יאן זאק אתמול בתחרות. צילומסך מתוך ערוץ היוטיוב של IBA
יאן זאק אתמול בתחרות. צילומסך מתוך ערוץ היוטיוב של IBA

בן 22 עובד במשלוחים: יאן זאק מאשדוד הוא אלוף אירופה באגרוף

יאן זאק מאשדוד עובד במשלוחים כדי לפרנס את משפחתו, אך למרות שזה בא על חשבון האימונים הוא הצליח להשיג את התואר הכל כך מכובד

פורסם בתאריך: 24.3.22 18:59

     

אתמול התקיים בקרואטיה קרב אגרוף חשוב מאוד במסגרת אליפות אירופה עד גיל 22. המתמודדים על התואר היו יאן זאק מאשדוד שייצג את ישראל ואיוואן ספון מאוקראינה.

הם התמודדו בקטגוריית המשקל עד 86 ק"ג. בסיבוב הראשון היה זה האוקראיני שהשיג יותר נקודות וניצח. אחרי שבסיבוב השני ניצח זאק, התנקז כל המתח לסיבוב השלישי. עם תום הסיבוב עמדו השניים במתח והמתינו לכרוז שהודיע כי זאק השיג יותר נקודות. זאק שמח מאוד והניף את ידיו באוויר ולאחר מכן הלך לנחם את יריבו האוקראיני.

צפו בקרב:

בריאיון לישראל היום סיפר זאק האשדודי כי הוא עובד במשלוחים, "כשסיימתי את הצבא, התחלתי לעבוד בשליחויות", סיפר זאק ל'ישראל היום'. "הייתי מתאם את העבודה בין לבין האימונים, כדי שלא יפריע לי, כשמתחשבים בי – אני שולח את הלו"ז של האימונים ואז מתאמים לי את השיבוצים מתי לעבוד".

עוד סיפר זאק כי עובד במשלוחים כדי לעזור בפרנסת המשפחה, "אני מתאמן, הולך לעבודה ושוב חוזר להתאמן ולפעמים ממשיך אחרי זה שוב לעבוד – ככה כל יום. אני מקבל הזמנות ממסעדות ומעביר לבתים. אני צריך לעבוד כדי להתפרנס וכדי לעזור למשפחה שלי. קשה לי לחיות בבית איתם ולא לעזור להם כלכלית. עושה זאת בשבילם".

זאק לאחר הזכייה באליפות ישראל בשנת 2016 עם מאמנו סימיון בולודין

זאק לאחר הזכייה באליפות ישראל בשנת 2016 עם מאמנו סימיון בולודין

זאק מתאגרף כבר כמה שנים במסגרת מכבי אשדוד. בעבר, בהיותו תלמיד כיתה י' בבית הספר מקיף ה' הוא אף זכה באליפות ישראל באגרוף.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר