הנשיכות של הכלב ברגלו של הילד
הנשיכות של הכלב ברגלו של הילד

אסותא אשדוד: בן 4 ננשך על ידי כלב ונותח שלוש פעמים

הודות להתערבות של עוברי אורח ביישוב ניצן, הורחק הכלב מסוג מלינואה התוקף מהילד הקטן שהובהל מיד לבית החולים אסותא אשדוד. "כלבים גדולים, לעיתים, למרות אופי נוח לכאורה, עלולים להיות בלתי צפויים בטח במגע עם ילדים קטנים", אומר הרופא שטיפל בילד

פורסם בתאריך: 3.3.22 15:38

     

ברק לוזון, ילד בן ארבע, מתגורר בישוב ניצן. לפני מספר ימים בעודו משחק בחצר השכנים התנפל עליו כלב מסוג מלינואה (רועה בלגי).

הכלב שבדרך כלל היה קשור, הצליח להשתחרר ותקף את ברק בקטן בכך שנשך אותו נשיכות מרובות ועמוקות ברגלו ורק למשמע הצעקות, התערבות בעלי הבית והשכנים, הצליחו להרחיק את הכלב.

כלב מסוג מלינואה. צילום: caronna

כלב מסוג מלינואה. צילום: caronna

ברק פונה במהירות, כשהוא במצב בינוני לבית החולים הציבורי אסותא אשדוד, שם קיבל טיפול ראשוני בחדר מיון ילדים. בהמשך, לאור ריבוי הנשיכות ועומקן הוחלט להכניסו לחדר ניתוח במהלכו עבר תהליך של ניקוי הפצעים וכן הכנסת נקזים למניעת זיהומים, ובהמשך עוד כשני ניתוחים.

לאחר מספר ימי טיפול באנטיביוטיקה ובהחלפות חבישה ועם שיפור ניכר במצבו, הוחלט היום בבית החולים לשחרר את ברק להמשך טיפול ומעקב בקהילה.

ד"ר רון למדן מנהל מחלקת אורתופדיה ילדים והרופא המטפל אמר כי "מקרה זה ממחיש את הצורך בזהירות מירבית במגע עם בעלי חיים ובעיקר עם כלבים גדולים, שלעיתים, למרות אופי נוח לכאורה, עלולים להיות בלתי צפויים בטח במגע עם ילדים קטנים. בכל מקרה של נשיכה, עלול להתפתח זיהום ומש לפנות לטיפול רפואי בהקדם".

ברק בבית החולים

ברק בבית החולים

ליאור לוזון, אביו של ברק: "הגענו אל בית החולים בעקבות תקיפה כאשר אנחנו לחוצים ומבוהלים, זכינו לטיפול מהיר ומקצועי מצד כל המעורבים – מלר"ד ילדים ומחלקת ילדים באסותא אשדוד בפרט, ומעל הכל, מבקש להודות לד"ר רון למדן שמלווה אותנו מרגע הגעתנו ועל לשחרור שלנו וכל זאת, באופן מסור ואישי ביותר".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר