מטען החבלה, הציוד וכלי הנשק. צילום: דוברות המשטרה
מטען החבלה, הציוד וכלי הנשק. צילום: דוברות המשטרה

אישום נגד תושב אשדוד: החזיק מטען חבלה מוכן להפעלה ושלושה נשקים

כתב אישום שהוגש היום לבית המשפט מגלה כיצד הצליחה ימ"ר לכיש למנוע פגיעה בחיי אדם, זאת לאחר שהליחו לשים את ידם על כלי נשק ומטען חבלה מוכן להפעלה במגדלי קיי באשדוד

פורסם בתאריך: 23.2.22 16:21

     

פרקליטות מחוז דרום (פלילי) הגישה היום לבית משפט השלום באשקלון כתב אישום נגד אדיר אזולאי, תושב אשדוד בן 35, אשר בחניון הבניין בו הוא מתגורר, במגדלי קיי, נמצאו מטען חבלה ולבנת חבלה מוכנים להפעלה.

האירוע הזה נחשף בעקבות פעילות של ימ"ר לכיש שהגיעה למקום בשל מידע מודיעיני שהצביע על הימצאותם של אמצעי לחימה באותו החניון.

כאשר השוטרים הגיעו לחניון המגדל היוקרתי, הם שלפו ממנו שלושה אקדחים עם מחסניות ואמצעי לחימה שונים, כגון מטען חבלה, לבנת חבלה שנמצאת בשימוש כוחות הביטחון ונפץ, כשהם עטופים בניילון נצמד בתוך זוגות גרביים.

צפו בפשיטה המשטרתית על החניון:

אזולאי, המתגורר בבניין הזה נעצר על ידי בלשי ימ"ר לכיש ונחקר אך הכחיש כל קשר לאמצעי הלחימה. אלא שד.נ.א שלו התגלה על אחד מכלי הנשק שכאמור היו עטופים היטב והוא התקשה לספק הסברים כיצד הגיב הד.נ.א שלו לאקדח. בסרטוים שצולמו בחניון נראה אזולאי מתקרב למסתר ומביט לכיוון שלו, זאת למרות שרכבו חונה בכלל בצד השני של החניון.

בבניין זה מתגורר גם העבריין אייל נגר, ובמשטרה סבורים כי המטען הזה וכן כלי הנשק שנתפסו היו אמור לפגוע באויביו של נגר.

כתב האישום שהוגש על ידי עו"ד הילה דרימר יאיר מייחס לאזולאי ריבוי עבירות נשק (החזקת נשק ואמל"ח).

כמו כן, הוגשה בקשה לעצור אותו לתום ההליכים המשפטיים נגדו. לעמדת הפרקליטות, נסיבות החזקת האמל"ח מגדילות את הסיכון שנשקף ממעשיו של אזולאי, שכן לו היה האמל"ח מופעל, במקום בו הוסתר, היה נגרם נזק רב, והיה חשש לחיי אדם. "אופן החזקת האמל"ח והנשק… מצביעים על החשש הרב שיעשה שימוש פלילי באמל"ח נגד אחרים, וזאת בין היתר, נוכח המצאות מטען החבלה וגם לבנת החבלה באותו מקום, כמו גם טלפונים סלולריים וכרטיסי סים, המצביעים על פעילות עבריינית", נכתב בבקשה.

אחד האקדחים שנמצא במסתור. צילום: דוברות המשטרה

אחד האקדחים שנמצא במסתור. צילום: דוברות המשטרה

מוקדם יותר היום, הסתיימה עוד פעילות מוצלחת של ימ"ר לכיש, זאת לאחר שנחשף כי סוכן שהפעילה המשטרה במשך 9 חודשים הפליל גורמים רבים בארגון הפשיעה של בני שלמה ואייל נגר.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר