המתנדבים עם האם והתינוק. צילום: ידידים
המתנדבים עם האם והתינוק. צילום: ידידים

בתוך יממה: שתי פעוטות ננעלו ברכבים באשדוד

הבוקר, היה זה תינוק בן חצי שנה שננעל ואתמול היה זה פעוט בן שנה וחצי. הם חולצו על ידי מתנדבי ידידים: "סיפוק אדיר לחלץ בפעם השנייה תוך 24 שעות"

פורסם בתאריך: 11.2.22 11:42

     

הבוקר בשעה 7:51 התקבלה קריאה במוקד ידידים, אודות תינוק כבן חצי שנה שננעל בשגגה ברכב לעיני אמו, ברחוב מצדה באשדוד.

יצחק ועקנין, מוקדן ידידים, ענה לשיחה במוקד והזעיק מתנדבים לכתובת. יוסי סוריה, מזכיר מחוז דרום, נווה שלום כהן, מפקד יחידות הג'יפים במחוז דרום, וולדימיר ניקולייב, מתנדב סניף אשדוד, נענו לקריאה, הגיעו למקום בזריזות ובאמצעות הציוד הייעודי שברשותם חילצו את התינוק בשלום ובמהירות, ללא גרימת נזק לרכב.

"מיד כשהתקבלה הקריאה יצאתי מהעבודה יחד עם ולדימיר שעובד איתי, כשכוחות הצלה ממתינים לנו במקום", מספר סוריה, "האם סיפרה שהניחה את מפתחות הרכב במושב הקדמי וכשסגרה את הדלת הרכב ננעל. בעבודת צוות משותפת פתחנו את הרכב במהירות וללא נזקים. סיפוק אדיר לחלץ בעיר פעם שנייה בתוך פחות מ-24 שעות. האם התרגשה והודתה לנו על ההגעה והחילוץ המהירים".

סורי מדבר על כך שאתמול, גם כן התקבלה קריאה במוקד ידידים, אודות פעוט כבן שנה וחצי שננעל בשגגה ברכב לעיני אמו, ברחוב אגס באשדוד.

סוריה ויצחק סבג, סג"מ סניף קרית גת, יחד עם מנחם בללו, חיים אדרי, וכתריאל חנוך, מתנדבי סניף אשדוד, נענו לקריאה, הגיעו למקום בזריזות ובאמצעות הציוד הייעודי שברשותם חילצו את הפעוט בשלום ובמהירות, ללא גרימת נזק לרכב.

לאחר החילוץ. צילום: ידידים

לאחר החילוץ. צילום: ידידים

"בן שנה וחצי ננעל לעיני אמו אחרי שהמפתח הושאר על המושב הקדמי והרכב ננעל", סיפר סוריה, "יצאתי באמצע העבודה ומהר מאוד חילצנו יחד. האמא הודתה מאוד על התגובה המהירה. מדהים לראות את ההיענות של המתנדבים תוך זמן קצר".

בארגון ידידים שבים וקוראים להורים לשאת עליהם את המפתח תמיד. "במקרה נעילה יש ליצור קשר מיידי עם מוקד ידידים 1230 ללא כוכבית", אומרים שם.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר