בשמים שננקין גנב בעבר. צילום: דוברות משטרת ישראל
בשמים שננקין גנב בעבר. צילום: דוברות משטרת ישראל

איזה עזות: גנב בשמים מחנות באשדוד והיכה את הקב"ט שתפס אותו

הוא הגיע שוב ושוב לסופר פארם במתחם ביג פאשן וגנב משם בשמים. כאשר הקב"ט ניסה לעצור אותו, הוא היכה אותו באגרוף ובאבן עד שהקב"ט נזקק לקבלת טיפול רפואי בבית החולים, כך על פי כתב האישום

פורסם בתאריך: 8.2.22 13:55

     

פרקליטות מחוז דרום (פלילי) הגישה כתב אישום נגד מייקל ננקין, תושב אשדוד בן 60, שהיכה קשות קב"ט שתפס אותו גונב בשמים. הוא מואשם בעבירות של שוד בנסיבות מחמירות, ניסיון שוד ועוד.

על פי כתב האישום שהוגש על ידי עו"ד מוחמד אלעמור, לפני מספר שבועות ולמרות שיש לו צו הרחקה מהמקום, הגיע ננקין לסופר פארם בביג פאשן באשדוד. הוא ניגש למדף הבשמים וגנב משם חמישה בשמים בשווי של 2299 ש"ח. הוא החביא שלושה מהבשמים במעיל שלבש ושניים מהם בידיו ועזב את הסופר פארם דרך דלת הכניסה.

הקב"ט שהבחין במתרחש באמצעות מצלמות האבטחה, ניגש לדלת הכניסה של הסופר פארם ויצא לכיוון ננקין בריצה כדי למנוע ממנו לגנוב את הבשמים. בתגובה התעמת ננקין עם הקב"ט ובין השניים התפתח עימות פיזי במהלכו נפלו השניים על הרצפה. במהלך העימות נפלו שלושה מתוך חמישה הבשמים שגנב ננקין.

סניף של סופר פארם. צילום: אייל טואג

סניף של סופר פארם. צילום: אייל טואג

לבסוף הוא הצליח לחמוק מידיו של הקב"ט, ניגש לרכבו שחנה בקרבת מקום ונכנס למושב הנהג. הקב"ט פתח מיד את דלת הנוסע שליד הנהג, נכנס לרכב ודרש ממנו להחזיר את הבשמים. ננקין בתגובה היכה אותו באגרוף לפניו. הקב"ט הצליח לקחת את הבשמים ממעילו של ננקין שבתגובה החל לנסוע, למרות שהוא בפסילת רישיון, התנגש עם רכבו במעקה וברח רגלית.

כעבור מספר ימים חזר ננקין שוב לסופר פארם שבידיו שקית, ניגש שוב למדף הבשמים וגנב שני בשמים בשווי של 1158 ש"ח ועזב את הסופר פארם. גם הפעם הקב"ט הבחין במתרחש, רץ אליו וננקין בתגובה החל להשתולל ולדחוף את הקב"ט ושניהם נפלו על הקרקע, עד שעובר אורח הפריד ביניהם. ננקין התרומם והמשיך ללכת יחד עם הבשמים ואילו הקב"ט חייג למשטרה והזעיק עזרה.

תוך כדי זה, ניסה הקב"ט למנוע ממנו לברוח וניסה לחסום את דרכו, אז ננקין הקים אבן והיכה איתה את הקב"ט בפניו ושבר לו את אפו אחז הנאשם באבן והכה את המתלונן בפניו באמצעות האבן. דם החל לזלוג מאפו של הקב"ט והוא פונה לקבלת טיפול רפואי בבית החולים "אסותא" אשדוד.

הוא נעצר על ידי המשטרה שם הכחיש בתחילה את החשדות נגדו אך לבסוף טען כי הקב"ט היה זה שתקף אותו.

כתב האישום הוגש נגדו כאמור, ולצד זה הוגשה בקשה לעצור אותו עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר