הוונדליזם בגן
הוונדליזם בגן

הגננת לא השגיחה והילדים ביצעו ונדליזם: צהרון באשדוד נסגר. צפו בתיעוד

בחברה למתנ"סים החליטו לסגור את אחד הצהרונים באשדוד לאחר שבאחד הגנים בוצע ונדליזם על ידי ילד אחד או יותר, במשך זמן רב וללא ידיעת הצוות, מה שיכל להעמיד בסכנה את הילדים במקום. צפו בתיעוד החריג של המקום

פורסם בתאריך: 19.12.21 20:29

     

בסוף השבוע האחרון התרחש אירוע מבהיל באחד מהצהרונים באשדוד. הורים שהגיעו להוציא את ילדיהם מהגן בשעת אחר הצהריים נדהמו לגלות את הגן הפוך לגמרי, כאשר בגן עצמו נמצאים כשלושה ילדים ואילו הגננת והסייעות נמצאות בחצר.

לפי אופי הבלגן ששרר בתוך הגן, נראה כי ההרס במקום התרחש במשך זמן רב וללא ידיעת הצוות. ההורים ההמומים צילמו סרטונים ותמונות מהגן ההפוך והסרטונים פורסמו ברשתות החברתיות בסוף השבוע האחרון ועוררו סערה.

"זה יכול ליפול עליהם, כל התיקים, אוי ואבוי", נשמעת אחת האימהות בסרטון ותוהה איפה הגננת, "גם הדלת פתוחה, מה אתם עושים?". אמא אחרת שהגיעה לגן אמרה: "יש פה ילדים עושים בלגן, מצאתי את הגן עם דלת פתוחה הגננת והסייעות בחצר, הגן הפוך".

הסרטונים והתלונות הגיעו לעירייה ושם החלו בבירור נסיבות האירוע החריג שהתרחש שם והוחלט לסגור את הצהרון בגן באופן מידי.

להורים נמסרה הודעה בנוסח הבא: "הורים יקרים, היום, בשעה שהצוות החינוכי שהה בחצר עם ילדי הצהרון, אחד הילדים אשר שהה בגן הפך את הגן וגרם לבלגן. בשלב זה ועד להשלמת הבדיקה הפנימית, הוחלט להפסיק את פעילות הצהרון ולפעול בהקדם על מנת להבטיח כי חידוש הפעילות תהיה בבטיחות מלאה לילדכם. אנו מתנצלים על ההחלטה ומקווים למצוא פתרון בהקדם, אם באמצעות מיצוי הבדיקה ואם ע"י איתור ושיבוץ צוות חדש לחידוש הפעילות".

הוונדליזם בגן

הוונדליזם בגן

בחברה למתנ"סים עומדים בקשר רציף עם ההורים והבטיחו לפעול בהקדם לחידוש הפעילות בגן, בבטיחות מלאה לילדים ולצוות הגן. בחברה הוסיפו כי מדובר במקרה הטעון טיפול משמעתי ובמקביל הם מבקשים לגייס עובדים חדשים, אלא שבימים אלה יש קושי רב בגיוס עובדים מיומנים.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר