בר דוד ונפתלי. צילום: עיריית אשדוד
בר דוד ונפתלי. צילום: עיריית אשדוד

"פועל למען העובדים בחמלה ואנושיות": יו"ר ההסתדרות ביקר באשדוד

ארנון בר דוד ביקר היום באלתא, אסותא, פז ובעיריית אשדוד שם נפגש עם ראש העירייה ד"ר יחיאל לסרי ויו"ר ועד העובדים, איריס נפתלי, ושמע סקירה נרחבת על יחסי העבודה בעירייה

פורסם בתאריך: 16.12.21 20:41

     

יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד ערך היום ביקור מיוחד במרחב אשדוד במהלכו נפגש עם ועדים ועובדים רבים מהמרחב. את הסיור הוביל יו"ר המרחב חיים שייב. הסיור נפתח בפז – בתי זיקוק אשדוד שם נחתם הבוקר הסכם קיבוצי בנוכחות יו"ר ההסתדרות, ההנהלה ו-ועד העובדים. לאחר החתימה על ההסכם סייר בר-דוד במתקן ונפגש עם העובדים.

בהמשך ביקר בבית החולים אסותא אשדוד וערך מפגש עם המנכ"ל ד"ר ארז ברנבוים, הנהלת אסותא וועד עובדי בית החולים. המנכ"ל סקר בפני יו"ר ההסתדרות את מצב בית החולים ואת התוכניות העתידיות לגידול בתחום התשתיות ובכוח האדם. לאחר מכן סייר בר-דוד בבית החולים וערך תצפית על האזור מגג הבניין. יו"ר ההסתדרות הודה למנכ"ל בית החולים על יחסי העבודה הטובים במקום, ואמר: "אנחנו נמצאים באחד ממקומות העבודה הגדולים באזור, אני שמח שיש פה שיתוף פעולה טוב בין ההסתדרות במרחב, ההנהלה והעובדים".

בר דוד באסותא. צילום: דוברות ההסתדרות

בר דוד באלתא. צילום: דוברות ההסתדרות

לאחר מכן ביקר בר-דוד במפעל אלתא מערכות בע"מ, ונפגש עם המנכ"ל יואב תורג'מן, הנהלת המפעל, ועדים ועובדים. יו"ר ההסתדרות קיבל סקירה על פעילותה הענפה והמסווגת של החברה המעסיקה אלפי עובדים וערך סיור במתקני המפעל.

בהמשך נועד יו"ר ההסתדרות עם ראש עיריית אשדוד ד"ר יחיאל לסרי וכן עם ועד העובדים בעירייה. "עיריית אשדוד מציבה את העובד במרכז, תוך דאגה לרווחתו וקידומו, ובשיתוף פעולה הדוק עם וועד העובדים בראשות גב׳ איריס נפתלי, ומנהל המרחב מר חיים שייב. וזאת בידיעה שעובד שמרוצה במקום העבודה שלו יעניק שירות יותר טוב לתושב. זה מצב של win-win-win לכל הצדדים", אמר ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי.

בר דוד ולסרי. צילום: דוברות ההסתדרות

בר דוד בעיריית אשדוד. צילום: דוברות ההסתדרות

בר דוד הגיע לאשדוד כדי לשמוע מקרוב את העובדים, ולקבל תמונת מצב מיו"ר הוועד איריס נפתלי, שסיפרה לו קליטת עובדים נוספים ומתן קביעות לאחרים כחלק מהעצמת ההון האנושי העירוני. "כמי שנמצאת בוועד העובדים 20 שנה, מתוכן עשור כיו"ר הוועד, אני יכולה להעיד שארנון פועל למען העובדים בשקט תעשייתי ומופתי. הוא משלב חמלה ואנושיות לצד מקצועיות וענייניות שלא זכורה לי כבר הרבה שנים בהסתדרות, וגם הביקור הזה עשה טוב לעובדים שהודו לו על העשייה שלו בשלוש השנים האחרונות", אמרה נפתלי.

את הסיור חתם יו"ר ההסתדרות באסיפת פורום ועדים מהמרחב. בר-דוד הודה ליו"ר המרחב חיים שייב, לסגנו מאיר בן גוזי ולוועדים על העשייה הברוכה. יו"ר ההסתדרות פנה אל הנוכחים ואמר: "כ-100 מיליון שקל מתוך עסקת החבילה, יוקצו לטובת הסייעות".

לסיור התלוו מנכ"ל ההסתדרות ורמ"ט יו"ר ההסתדרות עו"ד אופיר אלקלעי; סגן יו"ר ההסתדרות ויו"ר אגף ארגון ומרחבים אבי יחזקאל; מ"מ יו"ר ההסתדרות רועי יעקב; יו"ר נעמת חגית פאר; יו"ר נעמת במרחב זהבה אלימלך; סגן יו"ר המרחב מאיר בן גוזי ויו"ר הסתדרות המהנדסים מאיר מלכה.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר