משרדי חברת אורשר והמתחם הלוגיסטי באשדוד. צילום: מתוך גוגל סטריטוויו
משרדי חברת אורשר והמתחם הלוגיסטי באשדוד. צילום: מתוך גוגל סטריטוויו

מנהל בחברה גדולה באשדוד חשוד בגניבה בשווי מיליון ש"ח

תדהמה בחברת "אורשר", אחת מחברות הלוגיסטיקה הגדולות בארץ - אחד מעובדיה נעצר בחשד כי ביצע עוקץ מתוחכם וגנב מוצרים בשווי של כמיליון ש"ח. הוא מכחיש את החשדות

פורסם בתאריך: 9.12.21 14:50

     

מנהל משמרת בחברת הלוגיסטיקה הגדולה אורשר, נעצר על ידי המשטרה בחשד לגניבה של מוצרים בכמיליון ש"ח.

על פי אתר האינטרנט שלה, חברת אורשר מחסני ערובה, הממוקמת באזור התעשייה באשדוד, הינה חברה בבעלות פרטית העוסקת מאז 1985 "במתן שרותים לוגיסטיים במגוון רחב של פעילויות המותאמות לשרשרת האספקה וצרכי הלקוחות בתחומי האחסון וההפצה", כך נכתב.

החשוד הוא תושב בני ברק בן 28 שעובד מזה זמן בחברה בתפקיד של מנהל משמרת שאחראי על ליקוט המוצרים ועל פי החשד ביצע עוקץ מתוחכם שבו גנב מוצרים רבים במשך כשנה.

על פי החשד, העובד נהג לבצע הזמנות של מוצרים בסכומים קטנים, וכך היה מקבל מספר הזמנה למוצר. אלא שבמסגרת תפקידו הוא היה מורה לעובדיו להכניס מוצרים רבים אחרים לאותה הזמנה. היה מדובר בבגדי מותגים, נעליים יקרות וכדומה.

את ההזמנה עם המוצרים הגנובים הוא היה שולח לכתובות של אנשים שהזמינו ממנו את המוצרים וכמובן שילמו עליהם מחיר זול יותר ממחיר השוק. הם, על פי חשד המשטרה, לא ידעו על העוקץ שביצע אותו מנהל.

לפני כחודשיים החל להתעורר חשד בחברה זאת לאחר שהתגלו חוסרים רבים ובמקביל התגלו המשלוחים לאותן כתובות ששלח המנהל. הם פנו למשטרת אשדוד ואז החלה חקירה סמויה, במסגרתה החל איסוף ראיות, בין היתר פנו במשטרה לאותם לקוחות שהזמינו מוצרים. כמו כן, בידי המשטרה ראיות נוספות כמו סרטונים שמתעדים ביצוע עבירות.

אתמול בצהריים, עם סיום החקירה הסמויה, נעצר אותו מנהל והועבר לחקירה בתחנת המשטרה בעיר. נכון לעכשיו הוא מכחיש את החשדות נגדו.

הוא חשוד בגניבה ממעביד והתחזות לאחר. היום הוא הובא להארכת מעצר בבית משפט השלום באשקלון ומעצרו הוארך בהסכמה.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר