בן זמרה ולוחמיו במעדון. צילום: אורי קריספין

ב-19:00 זה קורה: אליפות העולם בנוקאאוט מגיעה לאשדוד

כבר חודשים רבים אנחנו מחכים בציפייה לאליפות העולם בקרבות נוק אאוט, שתיערך הערב בחוף הקשתות. אתם כבר הבטחתם כניסה לערב בלתי נשכח? אז כנסו וגלו איזה קרבות מצפים לכם הערב

פורסם בתאריך: 19.10.17 15:58

     

אחרי שחיכינו וציפינו הערב זה סוף סוף קורה. תחרות אליפות העולם שארגן מועדון אומנויות הלחימה המשולבות KNO, אותו מנהל אלוף העולם בעבר גדי בן זימרה, תיערך הערב בזירה שבחוף הקשתות. בן זימרה הוא למעשה הראשון שמצליח להביא את תחרות אליפות העולם באמנות לחימה לארץ ובפרט לעיר אשדוד. ככה זה שהוא עצמו אלוף עולם ואירופה לשעבר ב- MMA אמנות לחימה משולבת בשיטת נוק-אאוט, שבה הכול מותר. אגרופים, בעיטות או כל מה שתרצו, כל האמצעים כשרים. “כמה שהתחרות הזו נראית אלימה ועם דם, זו תחרות אינטליגנטית וחכמה. זה לדעת ממש את כל אמנויות הלחימה. מי שיש לו ידע בתחום הזה, יגיע להישגים הכי גבוהים”.

להביא לאשדוד את אליפות העולם לאשדוד זה לא דבר של מה בכך, אפילו עבור בן זימרה, שאמר בראיון נרחב ל'כאן דרום': "זה כרוך בשנים של ידע וניסיון בתחום, בזה שאני מגיל ארבע בתחום, בקשרים שלנו בכל העולם, מינפנו את זה כדי להרים את אשדוד על המפה ולהרים את הישראלים על המפה. אנחנו רוצים לתת במה לישראלים ולפתח את ענף הספורט הכי מתקדם היום בעולם”.

על ההתרגשות, “בכל אירוע אני מתרגש, אז בוודאי שגם עכשיו. לאירוע הזה מגיעים מ-15 מדינות, מברזיל, מארמניה, מאוקראינה, משווייץ. זה מרגש מאוד לראות את טובי הלוחמים בעולם, עם המאזנים הטובים בעולם, מגיעים לישראל. הקונספט הוא להעניק את חגורת אליפות העולם בכל משקל ללוחם הטוב בעולם. פה יש הזדמנות לישראל בגלל שזה בארץ. בגלל שאנחנו יהודים, אז אנחנו נותנים את הקרדיט לחברים שלנו להצליח. התחרות תשודר בערוצי הספורט ב-30 מדינות באינטרנט ובשידור ישיר בחו”ל”.

זו רשימת הקרבות שייערכו הערב בזירה

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר