אמיל פינטו נציג הדיירים
אמיל פינטו נציג הדיירים

למה הוחלף הפח הטמון ברובע א' ב-24 פחי אשפה קטנים?

התושבים ברחוב מרטין בובר ביקשו להחליף את הפח הטמון שהפך למטרד ומנהל התפעול העירוני נעתר למרות הקושי הרב בפינויים. נציג הדיירים אמיל פינטו: "מדובר במהפך תברואתי שמיטיב עם התושבים הוותיקים בשכונה"

פורסם בתאריך: 26.10.21 18:27

     

בעירייה ובמנהלת רובע א' קיבלו לאחרונה פנייה מהדיירים ברחוב מרטין בובר, באשר לפח הטמון, לצד בקשה להסירו. הם טענו כי הטמון הפך למטרד ריח עבור הדיירים.

במינהלת הודיעו לדיירים כי על מנת לבצע זאת הם צריכים להשיג חתימות של לפחות 75 אחוז מתושבי המתחם המסכימים למהלך.

החתימות אכן נאספו והוגשו למינהלת ובעקבות זאת הוסר הפח הטמון מהשכונה ובמקומו הוצבו 24 פחי אשפה קטנים יותר. ההחלפה של הטמון בפחים האישיים הביא ליותר עבודה עבור מינהל התפעול שאמור לטפל כעת ב-24 פחים קטנים במקום באחד גדול.

אבל זה לא מטריד את ראש המינהל, שלמה רוטנברג שאמר: "אני גאים לעמוד לצד התושבים וביחד עם נציגות המתחם ביצענו את העבודה בהתאם לדרישתם. הדיירים אמרו במפורש ואף חתמו על מסמך המבקש פחים אישיים, ולמרות שזה יאריך לנו את זמן הפינוי התושבים נמצאים מעל הכל".

נציג הדיירים אמיל פינטו ברך על המהלך ואמר: "אני מודה בשמי ובשם כל דיירי השכונה למנהלת ולעירייה על המהלך שייקל עלינו כתושבים ותיקים ומבוגרים. הובלנו יחד את התהליך בהקשבה הדדית וביצענו מהפך תברואתי במרטין בובר".

ראש מנהלת רובע א' רמו בר גיג אמר: "החלפת הפחים היא עוד עדות ליכולת לייצר תהליכים טובים ומיטיבים לדיירים באמצעות דיאלוג ושיחה. הדירים הוותיקים סבלו מהפח הטמון, ואני שמח שהלכנו יד ביד, קיימנו פגישות עבודה ושינינו את פני הרחוב לטובה".

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר