איגור אולסיק בעת מעצרו

"הוא הרס לי את הילדה": זהו החשוד באונס בת 14 באשדוד

הוארך בשישה ימים מעצרו של איגור אולסיק, החשוד כי הכניס לביתו בת 14 עם צרכים מיוחדים ואנס אותה במשך זמן רב. הוא מכחיש את החשדות נגדו

פורסם בתאריך: 26.10.21 12:12

     

איגור אולסיק, בן 41 מאשדוד הוא החשוד באונס ילדה בת 14 בעלת צרכים מיוחדים.

על פי החשד הוא ביקש ממנה עזרה על מנת לתקשר עם אמו דרך המחשב. היא נענתה ועלתה לביתו לעזור לו ושם אנס אותה על פי החשד, במשך יותר משעה.

"היא הלכה לכיוון הבית והוא באה אליה ואמר לה תוכלי לעזור לי במשהו כאן במחשב", סיפרה אמה של הנערה, "היא בשיא התמימות שלה ניסתה לעזור, הם הלכו ואז היא אמרה לו שהיא לא יכולה להמשיך כי זה רחוק, הוא תפס אותה ביד ולקח אותה בכוח לבית שלו".

האמא בבית המשפט

האמא בבית המשפט

בשלב הזה מספרת האמא הוא נעל את הדלת "ואמר לה את ילדה שלי את תהיי אישה שלי, היא החלה לצעוק ולבכות 'תוציא אותי', היא מנסה לבעוט בה ולא הלך לה. אז הוא התעצבן וסגר עליה את הדלת. הוא אמר לה את שלי, את גרה פה".

לאחר מכן, כך לדברי האם הוא אמר לה שהוא הולך לעשן וחוזר. "הוא חזר והכניס ואתה לחדר שינה שלו והושיב אותה והיא צועקת, הוא דחף אותה למיטה. היא ניסתה לצאת מהחדר ולבעוט בו, אבל לא הלך לה. הוא פשוט שכב עליה ועשה מה שעשה וגמר לי על הילדה. הוא גמר על הילדה שלי. ילדה בת 14 תמימה שלא יודעת כלום, שלא מבינה כלום. גמר לי אותה. היא מנסה צועקת ובוכה. הוא אמר לה אני אשחרר אותך מהחדר 5 דקות וזה היה שעה וחצי. תארו לכם מה סבלה הילדה במשך שעה וחצי בתוך החדר. במשך שעה וחצי הבן אדם רמס לי את הילדה. עד שהייתה דפיקה בדלת והוא הלך לשירותים. נכנסה אישה מבוגרת והילדה שלי ברחה עם חצאית פתוחה וחולצה פתוחה. הרס אותה, גמר על הילדה שלי".

צפו באמה של הנערה מספרת בדמעות על המקרה:

היום התקיים בבית משפט השלום באשקלון, דיון בבקשת המשטרה להאריך את מעצרו של אולסיק.

"הקטינה מגוללת את סיפור המעשה פרוטרוט ומציינת בעדותה מיקומים ותיאורים נוספים החל מתחילתו ועד סופו", אמרה השופטת דורית בונדה, "מהשלב הראשוני שהתנגדה ולדבריה תפס אותה ולקח אותה. היא מספרת כי לאורך כל הדרך עוד בטרם עלו, ביקשה ממנו שיעזוב אותה. הוא לא שעה לפניותיה והכניס אותה לדירתו ונעל את הדלת ולאחר מכן שלב אחר שלב ביצע בה את המעשים המיוחסים לו. הקטינה מתארת בין היתר כי החדיר את איבר מינו לגופה. היא מתארת שבשלבים האלה היא ביקשה שירד מעליה. סיפרה שדחפה אותו ולדבריה בתום האירוע אמר לה לא לספר וביקש את מספר הטלפון שלה".

עוד אמרה השופטת כי החשוד "בעדותו קושר עצמו לאירוע. לדבריו נעשה מתוך סימפטיה אליה. הוא מכחיש שאנס אותה וכי חשב שהיא מבוגרת. לדבריו כשראה שהיא רוצה הביתה פתח לה את הדלת. הוא טוען כי היה שיכור".

מעצרו הוארך עד ליום ראשון.

עו"ד ז'אנה זייצב שמייצגת מטעם הסניגוריה הציבורית את החשוד באונס מסרה בתגובה: "החשוד מכחיש את החשדות. הוא משתף פעולה עם החוקרים ומסר גרסה להשתלשלות האירועים אנו ממתינים שהמשטרה תבדוק את גרסתו".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר