מדרחוב רוגוזין. צילום: לימור אדרי
מדרחוב רוגוזין. צילום: לימור אדרי

השלכות הקורונה: בוטלו אירועי "קיץ 10" ופסטיבל הרחוב במדרחוב רוגוזין באשדוד

העירייה הודיע על ביטול קיץ 10 - מתחמי הפעילות המתקיימים בשבועיים האחרונים של הקיץ ועלותם 10 ש"ח בלבד, בשל מגבלות התו הירוק. כמו כן, בוטלו הפעילויות במדרחוב רוגוזין

פורסם בתאריך: 11.8.21 16:17

     

אירועי "קיץ 10", אמורים היו להתקיים עבור תושבי אשדוד בשבועיים האחרונים של החופש הגדול במחיר סמלי של עשרה שקלים או בחינם – אלא שהיום הודיעה העירייה כי הוחלט לבטלם.

בעירייה הסבירו כי המתחמים הפתוחים וכמות המשתתפים הצפויה, אינה מאפשרת ליישם במלואן את מגבלות התו הירוק המתהדקות מיום ליום. לפיכך, מתוך אחריות עירונית ולאומית הוחלט על ביטולם.

אירועי קיץ 10. צילום: שי חיון

אירועי קיץ 10. צילום: שי חיון

אירועי קיץ 10. צילום: שי חיון

אירועי קיץ 10. צילום: שי חיון

"בריאות התושבים נמצאת בראש סדר העדיפויות שלנו, ולא ניקח סיכום מיותר", הסבירו בעירייה, "הצגנו השנה 200 אירועים לרווחת התושבים, הילדים, בני הנוער והמבוגרים, והמצב הנוכחי מחייב אותנו בצער גדול לעצור את האירועים המתוכננים".

בחברה העירונית לתרבות ופנאי הבהירו כי הזיכוי עבור הרכישה כבר הועבר לתושבים שרכשו.

ביום חמישי הייתה אמורה להתקיים החגיגה השבועית במדרחוב רוגוזין, אלא שבעירייה הוחלט על ביטולו עקב החום הכבד וההחמרה בהנחיות משרד הבריאות באשר לקורונה.

בעירייה ציינו כי בסוג כזה של אירוע, שבו אין יכולת מלאה ופיקוח הדוק על הנכנסים למדרחוב, מאפשר לאכוף את תקנות התו הירוק באופן מלא: "שהייה בחום הכבד עם מסכות, במיוחד עבור ילדים שלא ממש מורגלים בכך, תקשה על שמירה על עטיית מסכה ובמיוחד במקומות מסויימים במדרחוב אשר שבהם נוצרת צפיפות גבוהה. העדפנו לדחות את האירוע כולו", הסבירו בעירייה.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר