פעילות יחידת יואב עם ים של חברים
פעילות יחידת יואב עם ים של חברים

"אין מרגש מזה": משטרת ישראל קיימה פעילות מיוחדת לילדים הסובלים מחרם

יחידת יואב של המחוז הדרומי במשטרה יחד עם קבוצת "ים של חברים" הפיקו פעילות מיוחדת עבור ילדים שסובלים מחרם. עשרות ילדים נהנו אתמול מהפעילות, "הצלחתם להעלות להם חיוך על הפנים"

פורסם בתאריך: 20.7.21 09:46

     

אתמול, החל מהשעה 16:30 החלו להתאסף עשרות ילדים בחוף אורנים באשדוד. הילדים הגיעו מכל מיני ערים ומבתי ספר שונים, כאשר המשותף לכולם זה שהם סובלים מחרם מצד חבריהם לכיתה.

הילדים הללו והוריהם חברים בקבוצה "ים של חברים" שהקימה המורה שירי קניגסברג לוי, והם הגיעו לחוף אורנים לפעילות מיוחדת עבורם מצד משטרת ישראל אותה יזמה יחידת יואב של המחוז הדרומי.

"הגענו היום לחוף אורנים באשדוד על מנת לקיים יום למען הקהילה יחד עם מערך החבלה יחד עם מערך החילוץ של המחוז הדרומי מערך האופנועים של יחידת יואב של המחוז הדרומי. משטרת ישראל רואה כערך עליון את העזרה והסיוע לקהילה כן רואה בחומרה ומוקיעה את תופעת החרם במדינת ישראל", אמרו במשטרה.

פעילות יחידת יואב עם ים של חברים

מציגים בפניהם את הציוד המשטרתי

עם רובוט החבלה

פעילות יחידת יואב עם ים של חברים

עם מערך החילוץ

גם יצירות בלונים

פעילות יחידת יואב עם ים של חברים

ואפילו צמר גפן מתוק

הילדים צפו מקרוב בכלי הנשק המיוחדים של המשטרה, ראו כיצד פועל רובוט החבלה, התנסו בלבישת מדי הצלילה של יחידת החילוץ ולצד זה נהנו מיצירות בלונים, ממתקים וחטיפים. הילדים שמחו ונהנו ואולי גם שכחו לכמה שעות את המציאות שהם חווים בבית הספר.

קבוצת "ים של חברים", הוקמה במטרה להיות לבמה רחבה ופומבית של הורים לאלפי ילדים שחוו או חווים חרם, המבקשים לחבר את ילדיהם עם ילדים בני אותו הגיל ואותם תחומי עניין ולצור בעקבות כך, חברויות חדשות ובריאות. מיום הקמתה, על ידי שירי קניגסברג לוי, הצטרפו למעלה מ-13,000 הורים והילדים הללו זוכים לראשונה מזה שנים, לחברים ולמפגשים אמיתיים, לבילוי, טיולים, מסעות מעצימים, ימי כיף ואפילו חגיגות יום הולדת עבור אותם ילדים בודדים.

צפו בפעילות המיוחדת:

"את המיזם הזה 'ים של חברים' הקמתי בדיוק לפני שנה", סיפרה שירי קניגסברג לוי, "המטרה של הקבוצה היא לחבר בין ילדים שעוברים חרם. מגיעים אלי סיפורים שמרסקים את הלב והילדים נשארים לבד לבד אין להם לאן לצאת ואין להם חברים".

על יום הפעילות המיוחד הזה סיפרה לוי: "לפני שלושה שבועות פנה אלי אדיר, 'המלאך' אני קוראת לו, מיחידת יואב של המשטרה ואמר לי 'שירי אנחנו רוצים לבוא ולשמח את הילדים שאין להם חברים כי זה נגע בלב של כולנו'. אם יש משהו במדינת ישראל שאין באף מקום זה בדיוק הדבר הזה – הלב הרחב של האנשים. אז יחידת יואב של משטרת ישראל, תודה תודה בשם 'ים של חברים' בשם כל הילדים האלה שהצלחתם להעלות להם ברגע זה חיוך, שישבו בבית ויש להם לאן לצאת. אין יותר מרגש מזה".

הילדים מריעים בסוף הפעילות

השוטרים והילדים


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר