אילוסטרציה: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE
אילוסטרציה: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE

חשד: תושב אשדוד הציג את עצמו כאמן פיסול וביצע מעשים מגונים בנשים

תושב אשדוד נעצר לחקירה לאחר שהציג עצמו כאומן העוסק בפיסול, ונפגש עם נשים במטרה לקבל מהן 'השראה', כאשר בפועל ביצע בהן, על פי החשד, עבירות מין חמורות. המשטרה מחפשת אחר מתלוננות נוספות

פורסם בתאריך: 14.7.21 09:58

     

שתי צעירות תושבות אשדוד הגישו תלונות במשטרה לפיהן הגיעו למפגש 'השראה' עם אדם שהציג עצמו כאומן העוסק בתחום הפיסול, ובמהלך המפגש ביקש מהן  האיש לבצע מעשים מגונים תוך שהוא עצמו ביצע בהן, על פי החשד, עבירות מין חמורות.

המשטרה פתחה בחקירה בעקבות התלונות ועם התקדמות חקירת המשטרה שנעשתה באופן סמוי, חשפו חוקרי המשטרה את דפוס פעולתו של החשוד.

החשוד, תושב אשדוד בן 38, איתר נשים צעירות דרך הרשתות החברתיות, כאשר על פי החשד שהוא מציג עצמו כאישה העובדת כסוכנת המחפשת נשים היכולות לתת השראה לאומן פיסול ומתאמת עבורו את הפגישות.

במהלך הפגישות שקיים החשוד עם שתי צעירות בעיר אשדוד, הוא הציג עצמו כפסל ועל פי החשד ביקש מהן לפשוט את בגדיהן ולגעת בגופן על מנת לקבל 'השראה', וכן ביצע בהן עבירות מין.

חוקרי המשטרה שאיתרו את זהותו האמתית של החשוד, עצרו אותו הלילה לחקירה בחשד לעבירות קבלת דבר בתחבולה, בעילה ומעשה סדום שלא בהסכמה חופשית.

צילום ארכיון: אוליבייה פיטוסי. למצולם אין קשר לידיעה

צילום ארכיון: אוליבייה פיטוסי. למצולם אין קשר לידיעה

הבוקר יובא החשוד בפני בית משפט השלום השלום בבקשה להאריך את מעצרו.

במשטרה עלה החשש כי נשים נוספות נפגעו ממנו והיא פונה לציבור "תוך דגש לנשים שנפגעו מעבירות ומדפוס פעולה דומים, להגיע לתחנת המשטרה הקרובה או לתחנת אשדוד, ולהגיש תלונתן", כך נמסר.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר