בודקת קורונה. צילום: אוהד צויגנברג
בודקת קורונה. צילום: אוהד צויגנברג

זינוק בתחלואת הקורונה באשדוד: 21 תושבים מאומתים; 177 תלמידים נשלחו לבידוד

הקורונה מרימה שוב את ראשה ואחרי תקופה אורכה יחסית של שקט באשדוד, הנתונים מתהפכים ואחרי שבועיים של מגמת עלייה מתונה, ביממה האחרונה התגלו תושבים רבים שנדבקו בקורונה. בבית הספר "היובל" נשלחו 177 תלמידים לבידוד. בכיר באסותא קורא להחזיר את התו הירוק

פורסם בתאריך: 8.7.21 13:05

     

לאחר תקופה ארוכה שבה העיר אשדוד דשדשה בתחתית טבלת התחלואה עם כמעט 0 תושבים המוגדרים "חולים מאומתים", כעת ניכרת מגמת עלייה.

נכון להיום ישנם באשדוד 21 חולים מאומתים ומדד הרמזור ממשיך לטפס למעלה וכבר עומד על ניקוד 1.4. מדובר אמנם בניקוד נמוך ורחוק משינוי הצבע של הרמזור, אך מדובר במגמת עלייה של שבועיים רצופים.

מדד הרמזור בעלייה רצופה באשדוד

בתוך כך, היום נשלחו 177 תלמידים מבית הספר "היובל" לבידוד, זאת לאחר שמפעיל חיצוני של הקייטנה, שהיה מחוסן התברר במאומת לקורונה.

בית ספר היובל, אשדוד. צילום: דור גפני

בית ספר היובל, אשדוד. צילום: דור גפני

ההודעה על כך הביאה לשליחתם של שלוש כיתות א', שתי כיתות ב', כיתה ד', כיתה ה' וכיתה ו' כולם לבידוד עד לתאריך 19.7. במידה ויהיו שתי בדיקות שליליות התלמידים יוכלו לחזור בתאריך 15.7.

בכיר באסותא: "להחזיר את התו הירוק"

ד"ר אהוד דרוקר. צילום: דוברות אסותא

ד"ר אהוד דרוקר. צילום: דוברות אסותא

ד"ר אהוד דרוקר סגן מנהל המחלקה לרפואה דחופה בביה"ח הציבורי אסותא אשדוד, קורא "להחזיר את התו הירוק בטרם נעבור ממציאות של התפרצות למציאות של גל רביעי", אמר ד"ר דרוקר, "לא ניתן להגדיר עדיין את המצב הנוכחי כגל רביעי אך בוודאי ניתן לומר שקיימת התפרצות. ההתפרצות הנוכחית לא מראה סימני בלימה וככל שנקדים לקבל החלטות, כמו החזרת התו הירוק ומניעת התקהלויות נוכל לעצור את התפשטות הנגיף. עם כל הקושי, עדיין מדובר בצעדים מתונים ומדודים שבכוחם למנוע את ההתפרצות של היום מלהיות גל רביעי מחר".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר