מתנדבי זק"א מפנים את הגופה מהזירה באשדוד. צילום: סטיבן אפשטיין

תושב אשדוד החליק בביתו, איש לא שמע את זעקותיו והוא נפטר לבדו: "שימו לב לשכנים"

גופתו של תושב אשדוד בשנות ה-50 לחייו נמצאה כמה ימים לאחר שנפטר, זאת לאחר שנפגע בביתו ולא היה מי שיציל אותו. מוקדם יותר היום שנמצאו עוד שתי גופות של גברים גלמודים מספר ימים לאחר מותם. בארגון זק"א קוראים לציבור לשים לב לשכנים הבודדים

פורסם בתאריך: 27.6.21 20:20

     

בארגון זק"א קוראים לציבור שוב ושוב לשים לב לשכנים שגרים לבדם. היום הם קוראים את הקריאה הזאת ביתר שאת לאחר שבתוך שלושה ימים נמצאו שלושה גברים שגרו לבדם כשהם ללא רוח חיים ובמצב ריקבון מתקדם – אחד מהם מאשדוד.

המקרה שקרה באשדוד התרחש בסוף השבוע, בלילה שבין חמישי לשישי, קצת לפני חצות לילה. דייר בבניין ברחוב דב גור, שם לב כי לא פגש את שכנו כבר מספר ימים והוא דאג לו וחשש לחייו.

הדייר האכפתי, הזעיק את המשטרה לבניין ולאחר שזו פרצה את הדלת היא מצאה את הדייר, תושב אשדוד בשנות ה-50 לחייו כשהוא מוטל בביתו ללא רוח חיים ובמצב ריקבון מתקדם.



למקום הוזעקו מתנדבי ארגון זק"א שטיפלו בזירה, "מדובר בגבר בשנות ה50 לחייו שגר לבדו, ככל הנראה החליק בביתו נפל ונחבל, איש לא שמע את זעקותיו והוא נפטר לבדו", אמר אייזיק רוטנר, מתנדב זק"א לכיש שטיפל בזירה, "אחד השכנים סיפר שחשש לחייו משלא ראה אותו מספר ימים והזעיק את המשטרה, לאחר שפתחו את הדלת מצאנו את המנוח מוטל בבית במצב של איבוד צלם אנוש, מתנדבי זק"א לכיש צוות אשדוד טיפלו בכבוד המת בזירה הקשה".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




מוטי בוקצין דובר זק"א קרא לציבור לגלות יותר ערנות לשכנים הבודדים: "שוב ושוב אנו מוזעקים לטפל בזירת קשות של אנשים גלמודים ועריריים שנמצאים מוטלים בביתם במצבים קשים מאוד זמן רב לאחר מותם, בימים חמים אלו אנו חייבים לשים יותר לב לשלומם של השכנים העריריים והגלמודים כדי למנוע מקרי מוות מיותרים ומחרידים".

מוקדם יותר היום נמצאו עוד שני גברים גלמודים ובודדים אף הם הם בשנות ה-50 לחייהם כשהם ללא רוח חיים ובמצב ריקבון מתקדם באשקלון ובערד.

מתנדבי זק"א מפנים את הגופה מהזירה באשקלון

מאיר בוסקילה מתנדב זק"א שטיפל בזירה ברחוב עולי הגרדום באשקלון סיפר: "מדובר בגבר בשנות ה50 לחייו עם רקע רפואי שנמצא ע״י קרוב משפחה ללא רוח חיים זמן רב במצב ריקבון, כשהגענו לזירה מצאנו את המנוח מוטל בבית במצב של איבוד צלם אנוש מספר ימים לאחר מותו. מתנדבי זק״א צוות אשקלון טיפלו בכבוד המת בזירה הקשה".

משה קווס מפקד זק"א ערד שטיפל בזירה ברחוב בן יאיר ערד סיפר: "מדובר בגבר בשנות ה50 לחייו שגר לבדו ונמצא ללא רוח חיים מספר ימים לאחר מותו, שכן סיפר שהזעיק את המשטרה בעקבות ריח נוראי שדלף מהדירה לחדר המדרגות, לאחר שפתחו את הדלת מצאנו את המנוח מוטל בבית במצב של איבוד צלם אנוש. מתנדבי זק"א צוות ערד טיפלו בכבוד המת בזירה הקשה".

נסיבות האירועים נחקרות על ידי המשטרה.



תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר