חוף הים באשדוד. צילום: עיריית אשדוד
חוף הים באשדוד. צילום: עיריית אשדוד

היום: מיזם חופיקס מתרחב לחופים נוספים באשדוד

כיסא נוח או שמשייה בחוף הים רק 2 ש"ח, זה כבר לא נשמע מחיר מנותק מדי. אבל המחיר הזה הנחשב לזול ביותר בארץ תקף רק לתושבי אשדוד וכעת המיזם הזה מתרחב לחופים נוספים בעיר

פורסם בתאריך: 25.6.21 14:14

     

בשבוע שעבר החל לפעול מיזם חופיקס בחוף באר שבע בט"ו והיום הוא החל לפעול גם בחוף לידו, החוף הדתי וחוף הפרחים. בעיריית אשדוד מבטיחים כי עד ה-1 ביולי הוא יפעל בכל חופי העיר.

הפריטים המוצעים במסגרת המיזם הם כיסא חוף, שולחן, שמשייה או בריכת תינוקות עם מגלשה. מחיר הפריטים: 2 ש"ח בלבד לפריט לתושבי אשדוד, 10 ש"ח  לפריט לתושבי חוץ.

מיזם חופיקס. צילום: שמואל דוד

מיזם חופיקס. צילום: שמואל דוד

מיזם חופfix החל פועל כעת באשדוד זאת השנה השישית, כאשר גם השנה הבילוי בחופי הרחצה ממשיך להיות משמעותי ביותר ויהווה אחד ממוקדי הבילוי המרכזיים של הקיץ הנוכחי. המחיר הכלכלי לבילוי הפשוט הזה הוא גבוה ברבים מחופי ישראל, אלא שעיריית אשדוד בהנחיית ראש העירייה ד"ר יחיאל לסרי, ממשיכה במסורת שהחלה לפני שנים ובהחלטה ששבעת החופים המוכרזים העיר יהיו מונגשים לכולם והחוויה של בילוי בחוף תהיה פתוחה עבור כולם.



חופיקס, הינו המיזם החברתי-תעסוקתי שנולד לראשונה באשדוד כבר לפני שש שנים וזוכה לסבסוד עירוני בעלות של מאות אלפי שקלים וכל זאת ממשיך להתבצע במטרה לאפשר את הנגישות לחופים לכלל שכבות האוכלוסייה.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




עיריית אשדוד. מעסיקה את בני הנוער שלה שינהלו את המיזם. המיזם יפעל גם השנה בכל שבעת החופים המוכרזים  באשדוד, ובחופשת הקיץ ינהלו בני נוער מערך שירותים מוזלים לקהל המתרחצים. בני הנוער המועסקים במיזם ישתכרו ע"פ השכר הקבוע בחוק.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר