ד"ר קפולר מנתח באוזבקיסטן
ד"ר קפולר מנתח באוזבקיסטן

גאווה: בכיר באסותא אשדוד הוזמן והתנדב לבצע ניתוחי ילדים באוזבקיסטן

מנהל יחידת כירורגיית הילדים, ד"ר ודים קפולר, הוזמן ע"י משרד הבריאות של אוזבקיסטן לבצע סדרה של ניתוחי ילדים במדינה - ונענה לה בהתנדבות מלאה

פורסם בתאריך: 26.5.21 23:17

     

ד"ר ודים קפולר, מנהל יחידת כירורגיית הילדים בבית החולים הציבורי אסותא אשדוד, ובעל ותק של יותר מ-20 שנה בתחום, הוזמן ע"י משרד הבריאות של אוזבקיסטן להגיע למדינה ולבצע בה סדרה של ניתוחים בילדים.

ד"ר קפולר נענה לפנייה, ואף סירב לקבל על כך תשלום. בסה"כ שהה הד"ר באוזבקיסטן כשבוע ימים, במהלכים ניתח בהצלחה 8 ילדים, הקטן שבהם, בן 12 יום והגדול בן 6 שנים. בנוסף, הרצה בהתנדבות לרופאים המקומיים.

ד"ר קפולר ורופאים מקומיים

ד"ר קפולר ורופאים מקומיים

"אומנם מדובר בהישג מקצועי, אך קודם כל מדובר בגאווה ישראלית עצומה", מסר ד"ר קפולר, "הרופאים הישראלים הם בעלי שם ויכולות יוצאות דופן, והדבר לא נסתר מעיני העולם והמדינות השונות. אני שמח על ההזדמנות לסייע לעוד ילד או ילדה לחיות חיים בריאים וטובים יותר ללא שום קשר למוצאם, דתם או הימצאותם הגיאוגרפית".

ד"ר קפולר מנתח באוזבקיסטן

ד"ר קפולר מנתח באוזבקיסטן

מנכ"ל בית החולים אסותא אשדוד, ד"ר ארז ברנבוים בירך את ד"ר קפולר ואמר: "אני שמח וגאה על היענותו של ד"ר קפולר להזמנה. איכותו של בית החולים הציבורי אסותא אשדוד נמדדת לא רק במקצועיות אנשיו, כי אם גם באנושיותם וברגישותם. יש לנו במה ובמי להיות גאים".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר