גזירת הסרט בנקודת ההזנקה החדשה. צילום: עמית וקנין דוברות מד"א
גזירת הסרט בנקודת ההזנקה החדשה. צילום: עמית וקנין דוברות מד"א

קרוב לבית: מד"א חנכה נקודת הזנקה נוספת לאמבולנסים באשדוד

ככל שהעיר אשדוד גדלה יותר כך ישנו צורך בפתיחת נקודות הזנקה נוספות לאמבולנסים, כאלה שיקצרו את זמני ההגעה של צוותי ההצלה. כעת עם פתיחת הנקודה החדשה יש למד"א 4 נקודות ברחבי העיר

פורסם בתאריך: 22.3.21 14:17

     

חלק מהפעולות הננקטות במגן דוד אדום לשיפור זמני התגובה וההגעה המהירה למטופלים, נחנכה אתמול נקודת הזנקה חדשה לאמבולנסים. נקודת ההזנקה החדשה ברובע י"א בעיר מצטרפת לשלושת הנקודות הקיימות ברחוב הרפואה, בתחנת הכיבוי ברחוב ז'בוטינסקי ומבנה הפיקוח העירוני ברחוב הראשונים ותשפר את מענה רפואי של מגן דוד אדום לתושבי העיר.

בטקס חנוכת הנקודה שממוקמת ברחוב הר חרמון 2 בעיר ותפעל סביב השעון 7 ימים בשבוע השתתפו ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי, מנהל אגף הביטחון בעיר אריה איטח ובכירים נוספים מהעירייה, מנהל מרחב לכיש במד"א חיים קרדי וסגנו דוד נחום. במהלך הטקס נגזר הסרט מדלת הכניסה לתחנה ונקבעה מזוזה.

חנוכת נקודת ההזנקה החדשה. צילום: עמית וקנין דוברות מד"א

חנוכת נקודת ההזנקה החדשה. צילום: עמית וקנין דוברות מד"א

"נקודת ההזנקה החדשה של מד"א מהווה מכפיל כוח בפעילות מגן דוד אדום בעיר אשדוד ותסייע בקיצור זמני התגובה של הצוותים הרפואיים בעיר", אמר ראש העירייה, ד"ר יחיאל לסרי, "צוותי מד"א באשדוד מסייעים לתושבי העיר בכל שעות היממה ולאורך כל ימות השנה, ומעניקים להם טיפול רפואי מקצועי. בשנה האחרונה, מלבד אלפי קריאות החירום שבשגרה, צוותי מד"א עמדו בחזית המאבק במגפת הקורונה, ובאשדוד לבדה דגמו למעלה מ-150 אלף בדיקות קורונה, נוסף על כ-20 אלף חיסונים נגד נגיף הקורונה".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




מנהל מרחב לכיש במד"א, חיים קרדי: "חנוכת נקודת ההזנקה הרביעית של מגן דוד אדום בעיר אשדוד היא משמעותי עבור שיפור השירות של מד"א לתושבי העיר והסביבה. בעזרתה נוכל לקצר עוד יותר את זמני התגובה של החובשים והפראמדיקים שלנו ולהעניק שירות רחב יותר לתושבים. אני מבקש להודות לראש העיר ד"ר יחיאל לסרי ולבכירי העירייה על הסיוע הרב בפתיחת נקודת ההזנקה".

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר