דור כנפו. צילום: ירדן רוקח
דור כנפו. צילום: ירדן רוקח

צעיר ומבטיח: בן 29 מאשדוד גייס 100 מיליון דולר לחברה שלו

דור כנפו, בן 29 מאשדוד והבן של מ"מ ראש העירייה גבי כנפו, נבחר לאחד מהצעירים המבטיחים מתחת לגיל 30 על ידי מגזין העסקים "פורבס". כנפו הצעיר הוא אחד המייסדים של חברת הייטק מצליחה

פורסם בתאריך: 22.3.21 14:04

     

דור כנפו, בן 29 מאשדוד נבחר לאחד מהצעירים המבטיחים לשנת 2021 מתחת לגיל 30, על ידי מגזין העסקים "פורבס". כנפו הצעיר הוא בנו של ממלא מקום ראש העירייה, גבי כנפו.

כנפו ושותפו גיל עזריאלנט, הם המייסדים של חברת Axis Security. השניים הכירו בתור חברי צוות ביחידה 8200 ושמרו על קשר לאחר השחרור. יחד הם הקימו את Axis Security שהמוצר שלה הוא אפשרות של חיבור עובדים ומשתמשים רבים לארגון באמצעות ענן, מכל מקום ומכל מכשיר, כאשר הדגש הוא במיוחד על אבטחת מידע.

דור כנפו על השער של פורבס. צילום השער: ניר סלקמן

דור כנפו על השער של פורבס. הצילום בשער: ניר סלקמן

בריאיון למגזין פורבס סיפר כנפו על המוצר שהם פיתחו: "אנחנו מאפשרים לעובדים להתחבר ולעבוד עם כל האפליקציות שהם משתמשים בהן בארגון, כל אפליקציה, בצורה בטוחה ופשוטה מאוד, מבלי לחבר אותם לרשת הארגונית ומבלי לסכן אותה אף פעם. זה פתרון שהוא הרבה יותר מהיר, הרבה יותר בטוח, נותן שליטה יותר טובה על התנאי האבטחה וגם הרבה יותר נוח לניהול".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




שנת הקורונה ששלחה עובדים רבים לעבוד מהבית האיצה את התהליכים במוצר הזה שהפך למבוקש בקרב חברות וארגונים, מה שאיפשר לשניים לגייס לחברה 100 מיליון דולר בשנה אחת בשני סבבים של גיוס כספים.

גיל עזריאלנט ודור כנפו. צילום: ירדן רוקח

גיל עזריאלנט ודור כנפו. צילום: ירדן רוקח

"אנחנו רוצים לבנות מהיסוד חברת ענק", הצהירו השניים. "בשביל זה אנחנו רוצים להאיץ את הצמיחה, לעשות Scaleup לתפעול ולמכירות".

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר