לנדבר עם ליברמן וסניה כצנלסון. צילום: איגור וייזנר
לנדבר עם ליברמן וסניה כצנלסון. צילום: איגור וייזנר

"ליברמן דיקטטור שונא את כולם": רגע לפני הבחירות סופה לנדבר נגד הבוס לשעבר

כשנתיים לאחר שהוסרה מרשימת "ישראל ביתנו", הפוליטיקאית האשדודית והשרה לשעבר, סופה לנדבר תוקפת בחריפות את אביגדור ליברמן שאיתו הלכה 13 שנים ברשימת "ישראל ביתנו". במפלגה הגיבו כי לנדבר מתוסכלת שלא נכללה ברשימה לכנסת

פורסם בתאריך: 21.3.21 23:01

     

השרה לשעבר, סופה לנדבר, אחת הפוליטיקאיות הבכירות שצמחו בעיר אשדוד, היא גם אחד האנשים היותר מזוהים עם "ישראל ביתנו" בכלל ואביגדור ליברמן בפרט. אבל הערב, שנתיים אחרי שלא נכללה ברשימה לכנסת, נראה כי האי החליטה לשרוף את כל הגשרים שלה עם מי שהיה המנהיג הפוליטי שלה.

לפני בחירות סבב א' בשנת 2019 הייתה הפתעה כשהיא לא נכללה ברשימה לכנסת. בסרטון שפרסמה הערב בדף הפייסבוק שלה גם בעברית וגם ברוסית היא תוקפת בחריפות את ליברמן ומסבירה למה לא דיברה עד כה: "אני לא דיברתי עד כה, כי הופעלו עליי לחצים שאשב בבית בשקט. היום, לקראת הבחירות שזה גורל של כולנו, אנחנו חייבים לדעת את האמת. אני אתחיל מזה ששנתיים אחרי שסיימתי את התפקיד כשרת העליה והקליטה מטעם ישראל ביתנו אני שתקתי. אתם תשאלו למה, פחדתי אבל היום אני רוצה להזהיר אתכם: אתם מצביעים עבור מפלגה שתמיד מכרה את עצמה כמפלגת ימין וזה לא נכון. איווט מוכן לשבת עם שמאל וכך זה יהיה אחרי בחירות עם רשימה משותפת. ככה אתם מכירים אותו?".

לנדבר עם ליברמן באשדוד. צילום: דור גפני

לנדבר עם ליברמן באשדוד. צילום: דור גפני

היא הוסיפה כי היא רוצה לחשוף היום את האמת על ליברמן ואמרה כי הוא "דיקטטור, צאר והכל צריכים לעשות לפי דרישה של ליברמן. שונא את כולם. היום שונא את החרדים אתמול את הערבים ואתם רואים את המחיר, היום הוא יושב איתם יחד. כאשר זה אחד הדברים שמכר לבוחרים לפני כמה שנים. אותו הדבר עם החרדים. היום הוא שונא אותם ומוכן לזרוק אותם לפח זבל, אבל עד לפני שנתיים התנשק עם כולם באולם המליאה של כנסת ישראל. עם דרעי, ליצמן. עם כולם. אתם צריכים לדעת מי זה באמת אביגדור ליברמן. לא מה שהוא מוכר לבוחרים, אלא פרצוף אמיתי של בן אדם".

צפו בדבריה של לנדבר:

היא טענה כי הוא לא אישר להעביר חוקים של הפרדת דת ומדינה וגם המשיכה בקו שאותו התחילה ניקול ראידמן וטענה כי הוא סולד מהקהילה הגאה, "יש לו סלידה מהומואים, הוא בחיים לא נתן להם תמיכה ומה שהיום שהוא מנסה לקשקש, הוא משקר. באירועים איפה שהיו נציגי הקהילה הזאת הוא לא היה מגיע. יש לו סלידה מהומואים". היא סיימה את הסרטון בקריאה שלא להצביע לליברמן.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




ממפלגת ישראל ביתנו נמסר בתגובה: "צר לנו שסופה לנדבר בחרה להמיר כעסים ותסכולים אישיים מכך שלא שובצה לרשימת ישראל ביתנו לכנסת לשקרים והשתלחויות אישיות ביו"ר המפלגה. אנחנו מאחלים לגב' לנדבר בריאות והצלחה בהמשך הדרך".

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר