מעודדים התחסנות במגזר החרדי
מעודדים התחסנות במגזר החרדי

"רק כך נוכל לחגוג פסח ביחד": מבצע חיסונים במגזר החרדי באשדוד

אחרי הצלחת המבצעים הקודמים ברובעים החרדיים, מחר יוצא לדרך עוד מבצע חיסונים והפעם ברובע ג'. ניידת החיסונים של מד"א תגיע למועדון הביצה ותחסן את התושבים. גם הפעם אין צורך בתיאום מראש ואין צורך בהפניה. חברי כל הקופות, מגיל 16 ומעלה, מוזמנים לבוא ולהתחסן

פורסם בתאריך: 8.3.21 18:05

     

עיריית אשדוד ממשיכה במבצעי החיסונים שלה ולאחר שניידת החיסונים ביקרה ברובעים שונים והציעה חיסונים לאוכלוסיות שונות ברחבי העיר, היא מגיעה לרובע ג' למבצע חיסונים מהיר, המוצע לכל התושבים. המבצעים הקודמים נחלו הצלחה גדולה כאשר המונים באו והתחסנו. לאור כך, העירייה ממשיכה לעודד את התושבים לצאת ולהתחסן ובמקרה הזה לבוא ולהתחסן, שכן ניידת החיסונים מגיעה עד הבית.

בעירייה מבטיחים כי ככל שיעלה היקף המתחסנים כך נוכל לשוב לפעילות שגרתית בכל תחומי החיים במינימום סיכון. "ישנה קורלציה מוכחת בין עליה במספר המתחסנים לירידה בתחלואה. ככל שיותר מתחסנים כך פחות חולים מתאשפזים" אומרים בעירייה ומציינים את החיסונים כתנאי מובהק לפתיחת כל מערכת החינוך, העסקים, בתי הכנסת, אירועים וחזרה לשגרה.

מתחם החיסונים מוכן למחר

מתחם החיסונים מוכן למחר

המבצע מתוכנן כאמור למחר, יום ג' – כ"ה אדר, 9/3/21 – במתחם מועדון הביצה ברחוב חטיבת הנגב 10. ניידת מד"א תגיע למקום ותציע חיסונים לכל התושבים, מגיל 16 ומעלה, חברי כל הקופות וללא צורך בהפניה. בסיום קבלת החיסון, יקבל כל מתחסן אישור על חיסון ראשון וזימון למועד חיסון שני. כמו כן, יוענק שי לכל מתחסן.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




שיתופי הפעולה בין עיריית אשדוד למד"א מממשיכים להוכיח את יעילותם. "הארגון המופתי, התכנון והביצוע המקצועיים והשירות האופטימלי גורמים לאנשים לבוא ולהתחסן" אומרת מירב שרת, מנהלת מטה הקורונה, ומציינת כי "ריבוי בהיקף המתחסנים משליך על החיים של כולנו".

ראש העירייה ד"ר יחיאל לסרי, קורא בכל הזדמנות להמשיך ולהתחסן ומעודד גם את הצעירים ובני הנוער. הוא מעלה את נושא החיסונים בכל ישיבה תוך שהוא מדגיש את תרומת החיסונים הן על המתחסן וסביבתו והן על פתיחת המשק ללא מגבלות. "רק אם נתחסן כולנו ונעבור את הרף שמגדיר אותנו כחיסון עדר, נוכל לחגוג את פסח ביחד" אמר.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר