ממשיכה להרשים. עירוני אשדוד

הפועל אדומים ועירוני אשדוד ממשיכות לנצח

לאחר חמישה מחזורים עירוני אשדוד והפועל אדומים בפסגת ליגה ב' בפער משאר הליגה ולא נראה שיש מי שתעצור אותם בקרוב. 2:1 לאדומים, עירוני כבשה שישייה

פורסם בתאריך: 13.10.17 16:20

     

שתי הקבוצות האשדודיות עירוני אשדוד והפועל 'אדומים' חוו היום מחזר מוצלח במיוחד. שתי הקבוצות שניצבות במקום הראשון והשני בהתאמה, לאחר שצברו 10 נקודות כל אחת בארבעת המחזורים הראשונים, קיימו היום את המחזור החמישי. עירוני אשדוד אירחה את עירוני בית שמש באצטדיון הסינטטי, בעוד האדומים נסעו למעלה אדומים שם פגשו את בית"ר המקומית. שתי הקבוצות שניצחו בשבוע שעבר קיוו להמשיך את המומנטום החיובי.

הפועל 'אדומים' עלתה לכר הדשא עם הרכב חזק במיוחד שכלל: יוסי שקל; גולן עמוס, יאיר אזולאי, סאמר גונדי, שליו משה; עמירן ביטון, רחמים צ'קול, דוד רביבו, ווארקט גדיף, נועם תרועה,
ואריאל טרבלסי.

בדקה ה-31 דוד רביבו מצא את נועם תרועה והאחרון העלה את קבוצתו ליתרון 1:0. בדקה ה-78, רביבו שוב מצא את גדיף וורקט שקבע 2:0 קליל. בישול רביעי של רביבו בשני המשחקים הראשונים שלו. דקה לאחר מכן הצליחה מעלה אדומים לצמצם את התוצאה, אך לא להלחיץ את החניכים של פיני עייש. 2:1 לאדומים בסיום.

עירוני אשדוד ממשיכה לדרוס את הליגה והנדרסת התורנית השבוע היא עירוני בית שמש. עירוני פתחה עם הרכב חזק מאוד שכלל את: גל אנגלשטיין; נדב עמר, שגיא כהן, רועי סבג, בר קחלון, לירן קצב; טקלה אסמלש, שהב פשאי, ערן מלכין, ברוך דגו ויוסי פליקר. 

40 דקות שוממות הסתיימו עם בעיטה מסובבת של ערן מלכין שמצאה את הרשת, לאחר בישול של טקלה. דקה לאחר מכן פליקר הכפיל את התוצאה בפנדל, לאחר שמלכין הוכשל בתוך הרחבה. 2:0. המחצית השנייה נפתחה כמו שהראשונה הסתיימה. ברוך דגו קיבל כדור מקצב במרכז הרחבה וכובש בקלילות. 3:0. בדקה ה-56, פליקר משלים צמד לאחר הגבהה של עמר וקובע 4:0 גדול. בדקה ה-75 המחליף מאור זוהר הכניס כדור עומק לפליקר שלא התבלבל מול השוער וקבע 5:0. שלושער לפליקר. דקה 82, מלכין השלים צמד משלו, לאחר חילוף מסירות נאה עם פז בלאי וקבע 6:0 ענק לעירוני אשדוד.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר