דניאל פרג ז"ל
דניאל פרג ז"ל

"רק לפני 4 ימים ישבנו וצחקנו": סופדים לדניאל פרג ז"ל שנהרג היום בתאונה

דניאל פרג נפצע קשה היום בתאונת דרכים שאירעה בשדרות בני ברית, הוא הובהל לבית החולים אסותא ושם נקבע מותו. חבריו סופדים לו בכאב רב

פורסם בתאריך: 5.2.21 15:39

     

היום בצהריים אירעה תאונת דרכים קשה בין אופנוע למשאית בשדרות בני ברית. בתאונה נפצע קשה מאוד דניאל פרג, תושב אשדוד בן 21 שרכב על האופנוע.

מותו הפתאומי התקבל בתדהמה בקרב מכריו, "לא מאמינה שאני כותבת את זה, שיתפתי פוסט לרפואת דניאל שעשה תאונה על אופנוע לא ידעתי שזה אתה. פרח שנקטף, ילד שתמיד צוחק ומחייך ומאיר את החדר. לא מפסיקה פשוט לבכות. אין מילים פשוט לגזרה הקשה הזאת, דניאל פרג, ברוך דיין האמת", כתבה מכרה שלו.

האופנוע בזירת התאונה

האופנוע בזירת התאונה

חבר אחר כתב: "אחי היקר, לא מאמין, אין עליך בעולם הזה, באמת שאין. רק לפני 4 ימים ישבנו, אכלנו, צחקנו, הכול היה רגיל. לא אמיתי שדווקא אתה בעולם הזה הולך. ילד הכי מיוחד וגבר שיש בעיר הזאת איך זה הגיוני? אחי היקר תנוח על משכבך בשלום, אחי אהוב, אוהב אותך עד אין סוף, לא אשכח אותך לעולם".

חבר אחר הוסיף: "פשוט קשה להאמין שבן אדם כזה הלך לעולמו בגיל כזה מוקדם. כנראה שעשית את התיקון שלך והשם רוצה אותך לידו. כי איך אומרים השם בוחר את הטובים ביותר לידו".

התאונה הקשה אירעה היום, בסביבות השעה 12:00 בצהריים, בשד' בני ברית פינת כוכב השחר באשדוד כאשר אירעה התנגשות בין משאית לבין האופנוע עליו רכב פרג.

מקום הפגיעה של האופנוע במשאית

מקום הפגיעה של האופנוע במשאית

הוא נפצע קשה מאוד ולמקום הוזעקו כוחות הצלה מאיחוד הצלה וממד"א והעניקו לו טיפול רפואי. בני מנלה חובש באיחוד הצלה מסר: "הצעיר סבל מפגיעות רב מערכתיות קשות, לאחר הסיוע הראשוני שהענקנו לו הוא פונה לבית החולים אסותא באשדוד כשבשלב זה מצבו מוגדר קשה וללא הכרה".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




חובש רפואת חירום במד"א שקד איאסו ופראמדיק מד"א ישראל בן יהודה סיפרו: "רוכב האופנוע שכב על הכביש כשהוא מחוסר הכרה וסובל מחבלת ראש קשה. הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני בשטח שכלל קיבועים ועצירת דימומים, העלנו אותו במהירות לאמבולנס ופינינו אותו במצב קשה לבי"ח".

 

הוא פונה מהמקום לבית החולים אסותא, אך שם כאמור, נקבע מותו.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר