ד"ר יחיאל לסרי ונצ"מ רונן אבניאלי. צילום: לירון מולדובן

"זה יום עצוב לאשדוד": לסרי התקשר לחזק את מפקדי המשטרה

לאחר יום של מהומות שבסיומו סופרת המשטרה 13 שוטרים פצועים, התקשר ראש עיריית אשדוד למפקדי המרחב והתחנה וחיזק את ידם ואמר: "לא ניתן להשלים עם הפגיעה בשוטרים"

פורסם בתאריך: 24.1.21 20:27

     

יום קשה של עימותים קשים בין המשטרה לבין הציבור החרדי נרשם היום באשדוד. זה החל בשעות הבוקר המוקדמות כאשר השוטרים מנעו כניסת תלמידים וקיום הלימודים במוסד גרודנא בניגוד להנחיות.

פינוי מפגין שחסם את כביש בני ברית

בתוך כך, כמה מאות ובהם קטינים שהגיעו למקום, ניסו להיכנס בכוח לתוך המתחם, התעמתו עם השוטרים, ועקרו את הגדר המקיפה את המתחם. משם הם המשיכו לכביש בני ברית וחסמו אותו עד שפונו בכוח.

לאורך העימותים נפצעו 13 שוטרים, וכן כוחות המשטרה עצרו / עיכבו לחקירה 15 מפרי הסדר, שזוהו כמי שחסמו צירי תנועה, התעמתו והסיתו אחרים להתעמת השוטרים.

חוסמים את כביש בני ברית

בסוף היום הזה, התקשר ראש עיריית אשדוד, ד"ר יחיאל לסרי למפקד תחנת אשדוד, סנ"צ אילן שושן ולמפקד מרחב לכיש, נצ"מ רונן אבניאלי וחיזק אותם.

סנ"צ אילן שושן, מפקד תחנת אשדוד. צילום: דוברות המשטרה

סנ"צ אילן שושן, מפקד תחנת אשדוד. צילום: דוברות המשטרה

"לא ניתן להשלים עם הפגיעה בשוטרים בעת מילוי תפקידם, וזהו יום עצוב לאשדוד, שידועה בשקט הקיים בה בין מגזרים באוכלוסיה, ושמרבית הציבור החרדי כמעט ככולו, נוהג באחריות ושומר על הכללים, למען הבריאות והחיים של הקהילה והעיר כולה", מסר ראש העירייה, "לצערנו, חלק קטן מהציבור, לא רק שאינו שומר על ההנחיות אלא אף בוחר לנקוט באלימות כלפי שוטרים במשמרתם, בשמירה על בריאותם וחייהם של אותם תושבים שעל ידם הם מותקפים. וזאת, למרות האיפוק כלפי הציבור הזה ומאמצי השכנוע שלהם מאז תחילת הסגר".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




ד"ר לסרי ציין כי היום הוא פנה לרבנים והפציר בהם להורות על הפסקת הפרת ההנחיות. "הערבות זה לזה מחייבת את כולנו ללא יוצא מן הכלל, לשאת באחריות במאמצים לעצירת המגיפה הנוראה שאינה מבחינה בין אדם לאדם ובין מגזרים ודעות, במיוחד בימים אלה בהם המחלה גורמת לתחלואה, סבל רב, ותמותה גבוהים כל כך. רק באחריות ובערבות הדדית זה לזה, נצליח להתגבר בעזרת השם על נגיף הקורונה", סיכם ד"ר לסרי.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר