מנכ"ל אסותא אשדוד, ד"ר ארז ברנבוים. צילום: דוברות בית החולים
מנכ"ל אסותא אשדוד, ד"ר ארז ברנבוים. צילום: דוברות בית החולים

"שיקום מערכת הבריאות בעדיפות ראשונה": מנכ"ל אסותא אשדוד בקריאה למפלגות

מנכ"ל ביה"ח הציבורי אסותא אשדוד ד"ר ארז ברנבוים קרא במכתב ששלח לכל ראשי המפלגות המתמודדים בבחירות: "העמידו את נושא שיקום מערכת הבריאות בראש סדר העדיפויות והתחייבו לעסוק בו לאחר הבחירות ולאחר כינון הממשלה"

פורסם בתאריך: 18.1.21 10:24

     

עם ההכרזה על מערכת בחירות רביעית, החלו לצוץ מפלגות רבות וזאת בנוסף למפלגות הקיימות. כל אחת מהמפלגות חורטת על דגלה נושא אחר, אך אין ספק שרובן ככולן עוסקות במשבר הקורונה והשלכותיו, אך בעיקר הכלכליות.

רובן מתעלמות או פחות מניפות את הדגל של שיקום מערכת הבריאות, ומכאן באה פנייתו של ד"ר ארז ברנבוים, מנכ"ל ביה"ח הציבורי אסותא אשדוד.

בית חולים אסותא. צילום: פבל

בית חולים אסותא. צילום: פבל

במכתב ששלח לכל ראשי המפלגות הוא ביקש מהם להעמיד את קידום מערכת הבריאות כאחד הנושאים המרכזיים בסדר היום של מפלגה שבראשה הוא עומד, במערכת הבחירות הקרובה. "על סדר יומה של מדינת ישראל כיום נושאים הרי גורל שאין להמעיט בחשיבותם – המאבק במגפת הקורונה, המשבר הכלכלי שבא בעקבותיה, השסע החברתי וכמובן, המצב המדיני ביטחוני. ועם זאת, בצד כל אלה, יש צורך דחוף לשקם ולקדם את  מערכת הבריאות הציבורית במדינת ישראל על כל זרועותיה – בראש ובראשונה, בפריפריה", הדגיש ד"ר ברנבוים.

הוא מציין במכתב כי אמנם מערכת הבריאות השכילה להתגייס ולהתייעל בכדי להעניק את השירותים שהיא נדרשה להם כמו התאמת מערכות אשפוז לחולי קורונה וכן מתן חיסונים לציבור, "אולם, בצד ההערכה הרבה למערכת ולצוותי הבריאות, אי אפשר להתעלם מחולשותיה של המערכת: מחסור חמור ברופאים, מחסור בתקני התמחות לרופאים צעירים, שעות עבודה רבות ובלתי סבירות, מחסור במיטות אשפוז ומחסור במחלקות וברופאים מומחים בפריפריה. לצורך הטיפול בחולי הקורונה נאלצו בתי חולים להסב מחלקות אשפוז למחלקות קורונה, דבר שפגע בטיפול הניתן לחולים ומנע לעתים את מתן הטיפול הרפואי הנדרש להם. אני פונה אליך אפוא בבקשה להציב את הנושא הזה – שיקום מערכת הבריאות –  במקום גבוה ביעדים של מפלגתך ולהתחייב לעסוק בו לאחר הבחירות ולאחר כינון הממשלה", כתב ד"ר ברנבוים.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר