מבצע חיסונים
מבצע חיסונים

"היה מרגש": מבצע חיסונים לאוכלוסיות המיוחדות באשדוד

מבצע חיסונים מיוחד במינו התקיים ביום במקיף ח' כאשר 1,400 תושבים אשר חלקם על הרצף האוטיסטי וחלקם עם מוגבלויות, התחסנו לנגיף הקורונה

פורסם בתאריך: 3.1.21 21:15

     

במהלך היום התקיים מבצע חיסונים מיוחד במינו עבור אוכלוסיות מיוחדות כמו אנשים עם מוגבלות, אוכלוסיות על הרצף האוטיסטי, תושבים וותיקים ועוד.

מבצע חיסונים

מבצע חיסונים

ההכנות למבצע החיסונים החלו בשבוע שעבר, במסגרתם הוסב אולם הספורט במקיף ח' למתחם חיסונים גדול, שחולק ל-12 עמדות חיסונים. כמו כן, נפרסה תשתית מחשוב ונפתחו עמדות קליטה לקראת הגעתם של המתחסנים.

מבצע חיסונים

עמדות חיסונים מסודרות

היום בבוקר בשעה 9:00 בבוקר יצא המבצע לדרך, כאשר על פי סדר שנקבע מראש הגיעו קבוצות מסודרות למתחם החיסונים, וכל אחת ואחד מהמתחסנים הגיעו עם מלווה אישי ומיד התקבלו על ידי עובדי המינהל והמתנדבים אשר הובילו אותם לעמדת החיסונים. צוותי מד"א ומתנדבים חיכו בכל תחנה, ועם רגישות גדולה הם קיבלו את התושבים, הסבירו וחיסנו.

במסגרת המבצע הזה שהוא יוזמה של משרד הרווחה והמנהל לשירותים חברתיים בעיריית אשדוד, חוסנו היום 1,400 איש. "מבצע מורכב מאוד הסתיים בזמן קצר מאוד ובסופו אוכלוסייה חשובה לכולנו חוסנה היום. היה מרגש לראות שוב את הערבות ההדדית, מתנדבים ועובדי מד"א הגיעו וביחד עם עובדי המנהל פעלו לחסן את כלל האוכלוסייה שהוזמנה למתחם".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר