מאי דיין. צילום: לירון מולדובן, מנהלת הליגה בכדורסל נשים

מאי דיין: "לא פתחנו את העונה כמו שציפינו"

מכבי "בן" בנות אשדוד שואפות להחזיר העונה את האליפות לעיר. אך בינתיים הן פתחו את העונה בצורה לא טובה, עם שני ניצחונות בלבד בחמישה משחקים. בריאיון ל "כאן דרום", הקפטנית, תושבת העיר מודה: "אנחנו צריכות להשתפר"

פורסם בתאריך: 25.12.20 01:26

     

ביום ראשון האחרון, יצאה קבוצת מכבי ״בן״ בנות אשדוד למשחק חוץ מול מכבי עירוני רמת גן והמשיכה בפתיחת העונה הלא משכנעת שלה עם הפסד 78-68, זהו ההפסד השלישי של אשדוד בחמישה משחקי ליגה, בהחלט לא נתון שמתאים לקבוצה שרוצה לזכות באליפות. ביום שני ייצאו הצהובות מאשדוד למשחק חוץ מול מכבי רעננה ויקוו לחזור לנצח.

קפטנית הקבוצה, מאי דיין, בת 26 (1.69), היא אשדודית שגדלה במחלקת הנערות של המועדון ואף שיחקה שנתיים בקבוצה הבוגרת. לאחר 6 עונות בקבוצות אחרות כמו ראשל"צ, רעננה, חולון והרצליה, הקיץ היא חזרה הביתה לאשדוד מהדלת הראשית. בריאיון ל "כאן דרום", הרכזת סיפרה על חזרתה לקבוצת נעוריה הקיץ, הגיבה לביקורות על פתיחת העונה המאכזבת וסימנה מטרות להמשך העונה.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




מאי, איך את מסכמת את פתיחת העונה עד כה?

"לא פתחנו את העונה כפי שציפינו, אבל אנחנו לומדות ממשחק למשחק ומשפרות את מה שצריך לשפר, בתקווה שכשברגע שדברים יתחברו כמו שאנחנו מצפות, גם הניצחונות יתחילו להגיע. אנחנו צריכות לשפר בעיקר את התקשורת שלנו על המגרש. זה דבר שנבנה עם הזמן ואסור לשכוח שאנחנו רק בתחילת העונה".

מה לא עבד לכן במשחק מול רמת גן?

"גם השבוע מול רמת גן וגם במשחקים הקודמים לא ידענו לעצור את הריצה של  הקבוצה השנייה. ברגע שהם התחילו לרוץ, אנחנו די הפסקנו לשחק. זה משהו שאנחנו צריכות ללמוד להתגבר עליו, להרים אחת את השנייה ברגעי המשבר של המשחק".

איך ההרגשה עבורך לחזור הביתה לאשדוד?

"גדלתי באשדוד מאז שהתחלתי לשחק כדורסל בגיל 6. היה לי מאוד כיף לחזור הקיץ. שימשתי כקפטנית בקבוצת הנערות של המועדון אז לשמש עכשיו כקפטנית הקבוצה הבוגרת זו סגירת מעגל מרגשת מאוד בשבילי".

שיחקת במכבי אשדוד כשהיא הייתה בתקופת הזוהר שלה, זכית באליפויות וגביעים עם הקבוצה. לדעתך אשדוד יכולה לחזור לזה העונה?

"לגמרי. אנחנו מאמינות שאנחנו יכולות לקחת תארים ולשם אנחנו מכוונות. נעבוד בשביל זה ונשפר את מה שצריך. המטרות באשדוד הן ברורות כל עונה, אליפות וגביע".

את חושבת שאתן יכולות להתמודד עם רמלה? הן נראות כרגע כקבוצה שהיא רמה מעל הליגה.

"אנחנו מאמינות בלב שלם שאנחנו יכולות. שיחקנו משחק אימון נגד רמלה ואנחנו יודעות מה אנו צריכות לעשות כדי לנצח אותן. אנחנו מאמינות בעצמנו".

מה דעתך על פיתוח הכדורסלניות הצעירות באשדוד?

"באשדוד תמיד יש דורות של שחקניות טובות שיוצאות מכאן. גם אני וגם נועה זליבנסקי היום משחקות בקבוצה הבוגרת לאחר שגדלנו כאן במחלקת הנערות. אני מאמינה שבעתיד ייצאו עוד הרבה שחקניות טובות מהמחלקה כי יש מאמנים טובים ובאמת משקיעים במחלקת נערות".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר