מימין לשמאל - אלי אזולאי, ראש תחום יזמות ואקוסיסטם, מוביל התכנית בישיבה, אשר נחום, תלמיד כיתה ז׳, ראש הצוות. הרב שלום מלול - ראש הישיבה. קרדיט צילום: רז כהן

תלמידי ישיבת אמית אשדוד מציגים אפליקציה חדישה

התלמידים מפתחים אפליקציה חדשה שתאפשר לבעלי שמחות ומסעדות לתרום מזון לנזקקים

פורסם בתאריך: 6.12.20 18:43

     

תלמידי ישיבת אמית אשדוד מגישים: אפליקציה שתאפשר לתושבים שידם אינה משגת לקבל את המנות שנשארות באולמות אירועים ובמסעדות או אפילו בבתים ובמשפחות שהכינו במקרה יותר מהכמות הנדרשת. המיזם הוא חלק מתחרות 'כרישי אמית' של האקדמיה ליזמות של רשת אמית וכחלק מפרוייקט יזמות ואקוסיסטם.

היזמים הצעירים – אשר נחום, אליאב חזן, מלאכי כהן ואורי רוזנברג – כולם תלמידי כיתה ז׳ בישיבת אמית – הסבירו את הרעיון: "ניסינו לחשוב על הבעיות המלוות אותנו ביום יום. לנוכח משבר הקורונה, אנחנו שומעים כל יום על משפחות רבות שנקלעו למצב כלכלי קשה ומנגד, יש הרבה מזון עודף וראוי למאכל שנזרק". אומר אשר נחום, ממובילי הצוות.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




"החלטנו למצוא פתרון למצב ולהביא לשיתוף פעולה בין מי שיש לו עודף לבין מי שחסר לו. עודפי המזון של אדם אחד הם הארוחה החמה של אדם אחר. הרעיון יוצר קישור בין ההיצע הקיים לביקוש".

במסגרת תוכנית היזמות, הצוותים הציגו רעיון למיזם חדשני והיו צריכים לשכנע יזמים להשקיע בו. מתוך כמאה צוותים שהשתתפו בתוכנית, רק 10 העפילו לגמר התחרות – ובהם צוות ישיבת אמית אשדוד.

אלי אזולאי, מוביל תחום יזמות ואקוסיסטם בישיבה: "מטרת העל שלנו, כמובילי יזמות ואקוסיסטם, היא לחבר את המהות הערכית של הישיבה עם ארגונים ומגמות שיצרו עבור קהילת התלמידים שלנו הזדמנויות להתנסות עם העולם האמיתי כחלק משכלול מיומנויות המאה ה21. זאת בתחום החברתי, התורני, העסקי והמקצועי".

ראש הישיבה, הרב שלום מלול: "אני מברך על הבחירה של התלמידים לפתח אפליקציה בעלת ערך מוסף המשקפת את הערכים שהישיבה מקנה להם. נקודת החסד היא חלק מהרוח הישיבתית".

בתמונה: מימין לשמאל – אלי אזולאי, ראש תחום יזמות ואקוסיסטם, מוביל התכנית בישיבה, אשר נחום, תלמיד כיתה ז׳, ראש הצוות. הרב שלום מלול – ראש הישיבה.
קרדיט צילום: רז כהן

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר