קבוצת דולפיני אשדוד. צילום: דורון חפיף

היום ב 16:00: דולפיני אשדוד ישחקו לראשונה בליגת האלופות

אלופת ישראל בכדורגל אולמות תעשה היום (ראשון) היסטוריה כשתהיה הקבוצה הראשונה שמשחקת בליגת האלופות של אירופה ובה שחקנים חירשים וכבדי שמיעה. היא תפגוש את יונייטד גלאטי החזקה מרומניה ותקווה להפתיע ולהעפיל לשלב 32 הגדולות של אירופה

פורסם בתאריך: 29.11.20 08:27

     

קבוצת דולפיני אשדוד ממשיכה לעשות היסטוריה. לאחר שבשנה שעברה זכתה באליפות המדינה והייתה לקבוצה הראשונה עם שחקנים חירשים וכבדי שמיעה שעושה זאת.

היום (ראשון, 16:00) היא תשחק לראשונה בליגת האלופות לכדורגל אולמות. המשחק ייערך בגלאטי שברומניה מול הקבוצה המקומית, יונייטד גלאטי, אחת הקבוצות החזקות ביותר באירופה שהשקיעה העונה כ- 600 אלף יורו. אם הדולפינים ינצחו, הם יעשו היסטוריה ויעלו לשלב 32 הגדולות של אירופה.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




האשדודים יצאו לרומניה בטיסה כבר בלילה שבין חמישי לשישי, העבירו את השבת במלון וקיימו אתמול (שבת) בערב את האימון המסכם לקראת המשחק.

אנשי דולפיני אשדוד בשדה התעופה

גם ראש העיר ד״ר יחיאל לסרי בירך את הקבוצה להצלחה במשחק: ״קבוצת דולפיני אשדוד שעשתה היסטוריה כשזכתה באליפות המדינה בקט רגל יוצאת למשחק בליגת האלופות של אירופה. מדובר בפעם הראשונה שקבוצת חירשים מגיעה למשחק במעמד כזה מול קבוצת שומעים ״רגילה״ בליגה של אופ״א. נאחל לאלופים שלנו המון בהצלחה ושיביאו את הכבוד לאשדוד!״

השחקנים מתאמנים גם בשדה התעופה

אנשי דולפיני אשדוד בערב שישי במלון

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר