מ.ס אשדוד פירקה את מכבי נתניה תחת גשם שוטף. צילום: דוברות מ.ס אשדוד

הצגה אשדודית: 4-0 ענק למ.ס אשדוד על מכבי נתניה

תחת גשם שוטף, מ.ס אשדוד שלחה הערב איתות לצמרת כשפירקה את מכבי נתניה החזקה בתוצאה 4-0. דין דוד ושלומי אזולאי עלו מהספסל והובילו את הקבוצה לניצחון אדיר

פורסם בתאריך: 25.11.20 20:55

     

לאחר שהפתיעה וגברה על הפועל באר שבע במוצאי שבת, מ.ס אשדוד אירחה הערב למשחק ביתי נוסף באצטדיון ה יא׳ את מכבי נתניה.

רן בן שמעון עלה במערך של שלושה בלמים ובעצם ערך שני שינויים בהרכב מהניצחון על באר שבע. הבלם טימותי אוואני עלה בהרכב על חשבונו של שלומי אזולאי, ופאהד באיו החליף את דין דוד.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




המחצית הראשונה הייתה שקולה, שוחקה בעיקר במרכז המגרש וללא מצבים ליד שני השערים. האירוע המרכזי בה, מעבר לגשם השוטף שירד באצטדיון הוא הפציעה של חלוץ מ.ס אשדוד, שגיב יחזקאל שלא יכל להמשיך לשחק והוחלף על ידי דין דוד.

חמש דקות מפתיחתה של המחצית השנייה, המחליף דין דוד העלה את אשדוד ליתרון 1-0. כדור רוחב של פאהד באיו הגיע למוסא בגאיוקו שבעט, הבעיטה שלו נהדפה ע״י שוערה של נתניה דני עמוס, ודין דוד ניצל זאת, קפץ על הריבאונד וכבש.

בדקה ה-71, שיתוף בין צמד החלוצים של מ.ס הביא לשער השני של הקבוצה. דין דוד שלח קדימה את פאהד באיו שבעט את הכדור לקורה. דוד פעם נוספת קפץ על הריבאונד ודחק את הכדור פנימה. המחליף האשדודי השלים צמד. בדקה ה-84, שחקנה של מכבי נתניה גבי קניקובסקי הורחק בצהוב שני בעקבות מילים מיותרות ומחיאות כפיים לעברו של השופט נאאל עודה.

בדקה ה-87, שלומי אזולאי שעלה מהספסל 10 דקות לפני כן, הרים כדור קרן מדויק לראשו של הבלם הנהדר ננאד סבטקוביץ׳, שנגח נהדר פנימה והעלה את מ.ס אשדוד ל3-0 ענק. דקה לאחר מכן, החגיגה של האשדודים נמשכה, אזולאי המחליף התכבד בשער משלו וחתם את תוצאת המשחק ניצחון ענק למ.ס אשדוד, 4-0 על מכבי נתניה. המאמן בן שמעון היה נלהב במיוחד, ולמרות הגשם הכבד הוריד את המעיל, חגג וחייך על הספסל. טוב, אפשר להבין אותו.

הרכב מ.ס אשדוד: יואב ג׳ראפי, טום בן זקן, ננאד סבטקוביץ׳, טימותי אוואני, ניר ברדע, מונטרי קמהאני, רועי גורדנה, מוסא בגאיוקו, מוחמד כנעאן, שגיב יחזקאל, פאהד באיו.

הרכב מכבי נתניה: דני עמוס, עידו וייר, אקינסולה אקיניימי, עמרי גנדלמן, זלאטן סחוביץ׳, אלמוג כהן, אביב אברהם, גבי קניקובסקי, קוין פרייטר, חן עזרא, יונס מלדה.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר