יוסף חרילקר. צילום: בית כנסת מגן חסידים

הלם גדול: יוסף חרליקר, בן 50 מאשדוד, נפטר מסיבוכי נגיף הקורונה

יוסף הותיר אחריו אישה ושלושה ילדים, והיה חזן ושליח ציבור בבית כנסת "מגן חסידים" ברובע ג ודמות מוכרת בקרב הקהילה ההודית באשדוד. הלוויתו תתקיים הערב בבית העלמין באשדוד

פורסם בתאריך: 19.10.20 15:51

     

יוסף (יוסי) חרילקר תושב העיר אשדוד נפטר הבוקר (שני) בבית החולים שיבא תל השומר עקב סיבוך של נגיף הקורונה, והוא רק בן 50.

יוסי הותיר אחריו את אשתו ירדינה ושלושת ילדיהם – מרים שהתחתנה לפני שנה, נתנאל חייל בשירות קבע, ובתו הצעירה אוריין. הוא יובא למנוחות הערב בבית העלמין באשדוד.

יוסי היה מוכר בקרב הקהילה ההודית ברובע ג' באשדוד והיה חזן בבית כנסת "מגן חסידים" שנים רבות. כשם בית הכנסת, הוא היה איש של חסדים רבים, אב מסור וחבר קרוב, משפחתו ובני קהילתו כואבים ושבורים מעזיבתו בתרם עת.

לדברי קרוביו של יוסי, ככל הנראה הוא נדבק במקום עבודתו בסמוך לראש השנה. לאחר כעשרה ימים עם החמרה במצבו הוא הובל לבית החולים אסותא אשדוד שם אושפז ביחידת הקורונה הייעודית. לאחר החמרה נוספת במצבו הוחלט להעבירו לבית החולים שיבא שם חובר אף למכונת אקמ"ו המסייעת ומחליפה את פעילות הלב והריאות. אך המאבק המתיש מול המחלה גבה את מחירו ויוסי לא שרד.

 

"יוסי היה אדם טוב, חיפש תמיד איך לעזור" מספר חבר מבית הכנסת. "תמיד היה מחובר לצד הרוחני של העשייה, גם כחזן הרבה שנים וחבר פעיל בבית הכנסת. בכל הזדמנות הוא עודד ילדים להמשך עשייה ומצוות".

משה צורדקר, חבר קרוב של יוסי מילדות מספר: "גדלנו ביחד בבית הכנסת ולמדנו באותה כיתה עוד מהיסודי בבית ספר מרון לשעבר. הוא היה איש פעיל בציבור ומוכר מאוד בבית הכנסת שלנו. איש צנוע ועניו, בעל ואיש משפחה מסור, תמיד עזר וחייך. אנחנו לא מעקלים שאנחנו מאבדים אדם כזה, שהיה מוכר כל כך ברחבי הקהילה.

"היתה התדרדרות דרסטית כנראה" מוסיף משה" כל הזמן שמענו שהמצב יציב ופתאום בכמה שעות….כל מי שמכיר אותו – חברים, משפחה, שכנים, אנחנו שרואים בהלם גדול. קשה לנו לקבל את הבשורה הזאת, קשה להאמין. המון אנשים נפטרים מקורונה אבל אין אדם אחד בעולם שיכול לומר על יוסי מילה אחת רעה, זה לא מגיע לאיש כזה"

 

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר